![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#17
|
||||
|
||||
![]()
Ahtimen rungon voi laittaa mihin suuntaan tahansa, kunhan ahtimen akseli on vaakasuorassa. Ja niinkuin repro sanoi, öljyn paine ja paluu puoli täytyy olla aika lailla ylös/alas asennossa. Pako ja kompressori pesää voi kääntää tarpeen mukaan.
Ahtimen akseli voi olla vaikka poikittain moottoriin nähden. Niitä näkee harvoin, mutta esim isoissa Leylandeissa on näin. Tähänkin liittyy uskomuksia, että ahtimen akseli ja kampiakseli täytyy olla samaan suuntaan... ![]() Jossain ahdin merkkien malleissa hukkaportti on ärsyttävästi kiinni kompressori pesässä. Silloin täytyy tyytyä kompromisseihin, ja laittaa hukkaportin tanko niin suoraan kuin sen saa. Jos hukkaportin "kello" on kiinni pakopesässä, niin no problemo. TSEMPPIÄ...!!! ![]()
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hj-60 turbotus | Toni.k | Tekniikka & Jutustelu | 33 | 12.10.2009 08:16 |
HJ-60 turbotus | Nerd-O | Maasturiprojektit | 64 | 17.03.2009 18:14 |
bj:n turbotus | lazze1 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 28.08.2008 21:06 |
l-200:sen turbotus | maasteri | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 16.11.2006 22:09 |
Turbotus | jansku | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 07.12.2003 19:28 |