![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Kyl se vähä näyttäis et pystyis jos ne pultit olis lähössä auki
![]() Viimeksi muokannut Suzukisj410K : 18.04.2009 20:38 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ahtimen rungon voi laittaa mihin suuntaan tahansa, kunhan ahtimen akseli on vaakasuorassa. Ja niinkuin repro sanoi, öljyn paine ja paluu puoli täytyy olla aika lailla ylös/alas asennossa. Pako ja kompressori pesää voi kääntää tarpeen mukaan.
Ahtimen akseli voi olla vaikka poikittain moottoriin nähden. Niitä näkee harvoin, mutta esim isoissa Leylandeissa on näin. Tähänkin liittyy uskomuksia, että ahtimen akseli ja kampiakseli täytyy olla samaan suuntaan... ![]() Jossain ahdin merkkien malleissa hukkaportti on ärsyttävästi kiinni kompressori pesässä. Silloin täytyy tyytyä kompromisseihin, ja laittaa hukkaportin tanko niin suoraan kuin sen saa. Jos hukkaportin "kello" on kiinni pakopesässä, niin no problemo. TSEMPPIÄ...!!! ![]()
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Nyt tuli pohdittua että kiepautan ahtimen varmaan sellattiin että laippa tulee alaspäin ja annan keskiön olla just siinä asennossa missä se on nyt .Öljyn tulon laippaan en saa ihan pystyyn mutta pystympään kun nyt eli katotaan millanen jigi seuraavaks tulee
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Eli nyt on pakosarjan jigi versio 2.0 suunniteltuna ja viimeistään viikonloppuna rupean sitä toteuttamaan .Ahdin kiepahtaa 90 astetta Ja paikka siirtyy ehkä ylöspäin ja/eteen päin . Myös koneen ulkonäkö tulee olemaan tärkeä siispä
![]() Venttiilikoppa ja ![]() jakopäänkoppa sai autonvärisen maalipinnan ylleen . |
#6
|
||||
|
||||
![]()
No niin tänään sain tehtyä tohon jigiin ton Evo 2sen ja tossa jigi+turbo aihio koneessa
![]() Ja sitten konehuoneessa ![]() ![]() Ja tossa viel ilman turboa ![]() ja tossa viel vapun kunniaks kuva koko autosta nyt lavan kanssa ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
On se komeen näkönen peli!
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Komea on, aloin harkita autosuunnistuksen ajamista jollain vastaavalla Suikalla...
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hj-60 turbotus | Toni.k | Tekniikka & Jutustelu | 33 | 12.10.2009 08:16 |
HJ-60 turbotus | Nerd-O | Maasturiprojektit | 64 | 17.03.2009 18:14 |
bj:n turbotus | lazze1 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 28.08.2008 21:06 |
l-200:sen turbotus | maasteri | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 16.11.2006 22:09 |
Turbotus | jansku | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 07.12.2003 19:28 |