Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #13  
Vanha 18.04.2009, 08:57
ruxu:n Avatar
ruxu ruxu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 14.04.09
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 252
Perusasetus

Heippa,

Yksi pointti tässä rakentelussa on tuo perävaunupaino sehän on Suskassa vain 380kg jarruitta ja 750kg jarruin.

Mikäli vehje olisi traktori peräkärrypaino olisi 2,6 kertaa omapaino eli 2,6 x 870kg = 2 262 kg. No nyt joku tietysti sanoo, että tuolla painolla Suska ei liikahdakkaan. Tarkoitus ei olisi mennä tappiin kunhan joku 1 200 - 1 500kg voisi vetää maantiesiirrossa.

Tuosta työkonenostolaitteen rakentelukommentista. Eihän tuo kovin kummoinen rakennelma ole pari nostoaisaa, sivusäädöt, vääntövarsi ja hydraulisylinteri.

Enpä ole vielä ehtinyt Suskan alle ryömiä ja tutkia tuota voiman ulosottoa. Osaako joku kertoa millainen tuo on ja voiko se olla päällä ajossa vai ainoastaan auton seistessä?

Onko hydrauliikan rakenteluun vinkkejä pumpun osalta? Minkälainen voimansiirto pumppuun ja mistä tuommoisen pumpun edullisesti hankkisi?

Terveisin
Ruxu
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O:maasturi REBEL O/M/V Ajoneuvot 6 31.05.2012 22:13
O:Maasturi REBEL O/M/V Ajoneuvot 1 08.07.2007 16:48
O: 38,5 x15 tai isommat piha-autoon jimmy O/M/V Renkaat ja vanteet 2 28.02.2007 23:09
O: "piha auto" wannabee O/M/V Ajoneuvot 7 09.10.2006 18:36
O: Maasturi Raajärvi_Rules O/M/V Muut 1 30.05.2005 16:23


Sivu luotu: 10:42 (GMT +2).