Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 17.04.2009, 17:33
Malaa:n Avatar
Malaa Malaa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.05.06
Sijainti: Jämsä, Finland.
Viestit: 127
Perusasetus

Mul on kans tommonen lava suikka työn alla, tosin ei ihan yhtä originellin näköiseks oo tarkotus tehä. Konekkin on valmiiks turbo pata. Kuvia profiilissa, aika alussa vielä hommat.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 17.04.2009, 23:03
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Cool

miks et laita ruiskua? tulis koneesta terävämpi ja helpompi säätää ku laittaisit megaruutan.. paljonko tulee puristussuhde olemaan pannussa
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 17.04.2009, 23:46
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Turbo pystyyn että laippa tulee alaspäin, mikään ei estä kääntämästä turboa vähän vinoon että downpipe mahtuu kulkemaan jarrusylkän ja koneen välistä , pakopesää voi kai kääntää keskiöön nähden jos hitsaa painekellolle uuden telineen paikan?
Ja muista että öljyn tulo ja paluu keskiössä tulee olla pystysuorassa.
Edit: Ja voi sitä mutkaa tuoda myös lähemmäs syyläriä ettei jarrunesteet kiehu ja ois paremmin tilaakin.
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 18.04.2009, 16:39
Suzukisj410K:n Avatar
Suzukisj410K Suzukisj410K ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 28.07.06
Sijainti: Deep south, Finland.
Viestit: 670
Perusasetus

Anonyymille : Kaasarit tulee tähän koneeseen vähän sen takia kun on niin vanha auto että kaasarit kuuluu imagoon Mutta kyllä ruiskukin jossain kehitys versiossa tullaan suurella todennäköisyydellä näkemään .Ja puristuksia en muista
Reprolle: Jos turboa ottaa eteenpäin niin dpn tielle tulee moottorin korvakko (Ei kyllä mikään este) nykyisellä paikalla sais pujahtaan hyvin korvakon takaa . Ja että öljyn paluun ja tulon sais pystysuoraan olis laipan asento aika kummallinen .Mut vinkkejä saa ja pitääkin antaa
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 18.04.2009, 20:07
make-lj:n Avatar
make-lj make-lj ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 14.05.06
Sijainti: lappeenranta, Finland.
Viestit: 1.865
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzukisj410K Näytä viesti
Ja että öljyn paluun ja tulon sais pystysuoraan olis laipan asento aika kummallinen .
btw. eikös tuostakin ahtimesta pysty keskiötä/pakopesää kääntämään mihin haluaa?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 18.04.2009, 20:29
Suzukisj410K:n Avatar
Suzukisj410K Suzukisj410K ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 28.07.06
Sijainti: Deep south, Finland.
Viestit: 670
Perusasetus

Kyl se vähä näyttäis et pystyis jos ne pultit olis lähössä auki Joo kyllä tolla jigillä taidetaan viskata sinisorsaa ja tehdä uus tilalle

Viimeksi muokannut Suzukisj410K : 18.04.2009 20:38
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 18.04.2009, 22:30
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.333
Thumbs up

Ahtimen rungon voi laittaa mihin suuntaan tahansa, kunhan ahtimen akseli on vaakasuorassa. Ja niinkuin repro sanoi, öljyn paine ja paluu puoli täytyy olla aika lailla ylös/alas asennossa. Pako ja kompressori pesää voi kääntää tarpeen mukaan.

Ahtimen akseli voi olla vaikka poikittain moottoriin nähden. Niitä näkee harvoin, mutta esim isoissa Leylandeissa on näin. Tähänkin liittyy uskomuksia, että ahtimen akseli ja kampiakseli täytyy olla samaan suuntaan...

Jossain ahdin merkkien malleissa hukkaportti on ärsyttävästi kiinni kompressori pesässä. Silloin täytyy tyytyä kompromisseihin, ja laittaa hukkaportin tanko niin suoraan kuin sen saa. Jos hukkaportin "kello" on kiinni pakopesässä, niin no problemo.

TSEMPPIÄ...!!!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hj-60 turbotus Toni.k Tekniikka & Jutustelu 33 12.10.2009 08:16
HJ-60 turbotus Nerd-O Maasturiprojektit 64 17.03.2009 18:14
bj:n turbotus lazze1 Tekniikka & Jutustelu 2 28.08.2008 21:06
l-200:sen turbotus maasteri Tekniikka & Jutustelu 4 16.11.2006 22:09
Turbotus jansku Tekniikka & Jutustelu 8 07.12.2003 19:28


Sivu luotu: 16:21 (GMT +2).