![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
forten aineista on hyviä kokemuksia,siellä kun ei ole mitään "rakeita" vaan nestemäinen tavara...
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Eläpä huoli ,ei sun mulle tartte sitä ostaa ,mutta reissuun kannattaa kyllä ottaa, |
|
||||
|
||||
![]()
ääh mä laitan aina Carlaken engine cooler fix, systeemin jos on pieni ärsyttävä vouto
|
|
||||
|
||||
![]()
Ääni crc:lle
Perustelu. Nestemäisenä helppo käyttää.Hinta.Saatavuus. Huonoa. Jos pääsee kone kovasti kuumenemaan niin aine menettää helposti tehonsa eli uudet litkut joutuu laittamaan. Eikä ole tukkinut vielä lämppäriä,vaikka n.viisi vuotta oon noilla litkuilla kikkaillu. Ja tosiaankaan eihän nuo oikeaa korjausta korvaa,mutta jos sillä avun saa,ja ongelman toisaalle,niin ei kannata ujostella käyttöä. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
mersun 300gd osa, mikä? ja öljyvuoto paikkaus | eyeless | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 31.01.2009 21:56 |
Mikä aine öljy ja rasvajälkien ulkoiseen putsailuun? | Heering80 | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 24.01.2009 21:59 |
Jäähdyttimen paikkaus | _Metal_ | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 11.10.2007 09:40 |
Tankin paikkaus tinaamalla vai pinnoittamalla? | kany | Tekniikka & Jutustelu | 37 | 11.03.2007 12:24 |
mitä tämä aine on | amplifier | Keittopuhe | 0 | 06.10.2001 21:01 |