Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #10  
Vanha 07.04.2009, 08:28
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Kumpikin on kelpo vaihtoehto ja puuhaa riittää, aihiona kuitenkin hyviä ja osia saa aika hyvin alkuperäisinä ja tarvikeosina eri puolilta maailmaa. Lukot kannattaa olla muuten on vähän heikko etenemään, toisaalta noihin mahtuu mukavasti tavaraa mukaan.

Jos tykkää että koneessa on tehoa arkikäyttöön niin 61 on oikea ratkaisu, alle puoli miljoonaa kone oman kokemuksen mukaan kestää. Varoittaa reilulla öljynkulutuksella jos sattuu sopivasti rengas katkeamaan. Koneen remontointi ei ole kumma juttu, muutaman tonnin maksaa mutta Australiasta esim. saa kohtuuhinnalla osia. Kuuskymppinenkin on ollut ja se on melkeen ku nelikymppinen eli kyllä se turpoo kaipaa mutta makuun pääsee toki silläkin. Alaväännön 61:ssä saa parempaan kuntoon kun ratastaa jakoaskin, hitaan puolen ainakin, silloin on mukava tiellä ja jaksaa paremmin hitaasti edetessä.

C.rok
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 23:34 (GMT +2).