Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 01.04.2009, 19:11
SuurSyömäri:n Avatar
SuurSyömäri SuurSyömäri ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 19.11.03
Sijainti: Oulu
Perusasetus

Joo

Meijän bedlocckihäröily pirtein mielin meni tosi hyvin

Tehtävänä oli vain laittaa 38,5/15/15 kumit 10x15 bedlockeille... Klähmy eli tiptopin innersealer käytiin koukkaamassa nuorisojaokselta pois ettei ne lutraa loppujakin sinne jonnekkin vanteiden sekaan. Tosin toi sealerikaan ei oo meitin vaan Rakin... hehheh

Enivei eka meni nätisti kun oltiin viimein löydetty pultit jonku laatikon pohjalta. Toinenkin oli nätisti jo menossa. pultitkin oli alustavasti kiinnitetty kun kemppipera huomas että pitäs varmaan olla vanteessa jonku näköne venttiilikin paikoillaan... Däm. No tuijoteltiin lopukki kax vannetta havaitaksemme että toisestakin puuttui se tupelesventtiili. Venttiilejä on pajalla jossain useitakin... niitä etittiin tunti ja ei löyetty... Ei löydetty venttiilityökalujakaan joita on parit tsetit ostettu... Ja hokattiin siinä ettiessä että yhestä vanteesta oli venäjän reissun jäljilta pultitkin jossain pienemmässä laatikossa... Etittiin sitten tupeleksia, Venttiilityökaluja ja pultteja se puoli tuntia lisää....

Viimein luovutettiin ja päätettiin hankkia puuttuvat tavarat kaupoista. Ylihuomena kokeillaan uusix jos saatas ne loput kolme bökkyrääkin vanteille.

Ei oo helppoo...

Vastaa lainaten
Vanha 01.04.2009, 19:18
jappe:n Avatar
jappe jappe ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 04.05.05
Sijainti: Helsini, Finland.
Perusasetus

Kikkailua

Minä onnellisen tietämättömänä ongelmista tein beadlockit. Ei vuotanut mistään. Mutta hitsasin rosteripuikoilla. Ne jotenkin sulavat ja leviävät hieman kuin tinalla olisi juotettu. Puikot varmaan pelasti vuodoilta.

Jeep Wrangler Sahara 4.0L 1997
Jeep Wrangler Sahara 4.0L 2000
Jeep Grand Cherokee 4.7L 2000 Quadra-Drive
Vastaa lainaten
Vanha 01.04.2009, 22:54
Visa Visa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 28.05.08
Sijainti: Nivala
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja SuurSyömäri Näytä viesti
Venttiilejä on pajalla jossain useitakin... niitä etittiin tunti ja ei löyetty... Ei löydetty venttiilityökalujakaan joita on parit tsetit ostettu... Ja hokattiin siinä ettiessä että yhestä vanteesta oli venäjän reissun jäljilta pultitkin jossain pienemmässä laatikossa... Etittiin sitten tupeleksia, Venttiilityökaluja ja pultteja se puoli tuntia lisää....
Joopasejoo,
kävästiin kyläilemässä tänään kattelemassa miten audin kutonen asemoituu Arpan volvoon siellä naapuritallilla, ja tultiin siihen tulokseen että kyllä se on ihan turhaa siivota ikinä mitään tai yleensäkään pitää järjestystä yllä.

Onhan se vaan niin paljon mukamukavampaa katella niitä kamoja "sieltä jostain" kuin jostain ihmehyllyltä joistain puhtaista ihmelaatikoista joissa lukeekin jotain ihmetekstejä missä on mitäkin ihmetavaroita.
Eihän sitä nyt tuollalailla saa laitella kamoja järjestykseen, eikös se oo puoli harrastusta kun saa katella tavaroita pitkin paikkoja...
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Tein itse ja säästin, miksi hävetä? AVRO Chit-Chat 13 06.02.2009 22:06
"Tein itse ja säästin"-korjauksia IironSika Chit-Chat 14 13.01.2009 16:30
Itse tein ja säästin; Nautarauta Grau Tekniikka & Jutustelu 69 10.12.2006 19:04
tein itse ja säästin snorkkeli sippis Tekniikka & Jutustelu 11 16.05.2005 16:57
Itse tein ja säästin AVRO Tekniikka & Jutustelu 3 22.11.2003 17:16

Sivu luotu: 15:04 (GMT +2).