![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Tein itse ja säästin, miksi hävetä?Hoppas ettei ole ollut aiemmin, tuolta traktoripalstalta tämmönen. Aika hieno, eikö? http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=4099193&page=1 Tommost mä oon aiiiina halunnu.
|
|
|||
|
|||
![]()
no tuon sätöksen nähtyään ei todellakkaan tarvii hävetä omia rakennelmiaan!!
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Onko tämä läppä vai onko joku oikiasti nui pahasti päästää vialla?
|
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä se näin hitsaajan silmissä näyttää kivalta, tuollainen erittäin "kaunis" sauma
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Tuossa taitaa olla hyödynnetty kaikki mahdollinen kuukiven ja tsernobylin jäänteiden väliltä... Joku puikkokauppias voisi käyttää tuota mainoskuvana: "Vain meidän puikolla pystyy hitsaamaan kaikkia näitä aineita helposti ja luotettavasti..."
![]() Viimeksi muokannut -Jarkko- : 06.02.2009 00:10 Perustelu: +s |
|
||||
|
||||
![]()
Iha hyvän näkönen. Pitäsköhän ruveta suunnittelemaa susukii samanlaista kasvainta.
![]()
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
|
|||
|
|||
![]()
Joopa joo. Turbo kun tulee tienpäähän ni ei muuta kun rälläkän kanssa vaha pois ja uutta putkeen.
![]() Semmoseen kait tuokin menossa. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jäätävän paljon hitsari on saanut tuohon tota romumetallia upotettua.....
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Kyl on hieno! Eikös se ollu Nerdon HJ:ssa kanssa hitsattu turbo pakosarjaan suoraan kiinni?
|
|
||||
|
||||
![]()
Tipahdin kyllä tuolita kun näin tän
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
päteeköhän tähän vanha sanonta, et pääasia et yrittää
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]()
eikös se ole niin, että jos hyvän haluaa se pitää itse tehdä
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
"Tein itse ja säästin"-korjauksia | IironSika | Chit-Chat | 14 | 13.01.2009 16:30 |
Itse tein ja säästin; Nautarauta | Grau | Tekniikka & Jutustelu | 69 | 10.12.2006 19:04 |
Itse tein Snorkkelin.. Säästinköhän?? | ttapio | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 30.09.2005 13:14 |
tein itse ja säästin snorkkeli | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 16.05.2005 16:57 |
Itse tein ja säästin | AVRO | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 22.11.2003 17:16 |