![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Juu, helppoo... Kiitoksia!
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Ensimmäisellä purkukerralla on hyvä avata toi napa ihan osiksi ja huoltaa/uusia tarpeellisia osia.
Jatkossa etuperän irrottaminen on sitten nopeampaa, kun ei tarvii koko napaa palastella. - Jarrusatula irti - Kääntökuulan tiivisteet irti - Olkalaakerit irti - Napa vedetään vetoakseleineen päivineen pois Vajaassa tunnissa on murikka pöydällä... ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M:LJ rojekti | tomikoo | O/M/V Ajoneuvot | 20 | 15.06.2008 15:37 |
Bronkko rojekti | pjtk | Maasturiprojektit | 7 | 17.09.2007 14:01 |
Hilu Rojekti | Käyttäjä | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 20.05.2006 11:10 |
Troopperi rojekti 2 | Kartsa | Tekniikka & Jutustelu | 32 | 08.05.2006 07:16 |
Vaihteisto rojekti | HeikkiH | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 26.11.2004 13:53 |