![]() |
Minkälianen rojekti..
..on ottaa etuperä pois?? Auto on LJ. Haulla en löytäny mitää juttua asiasta, et miten tapahtuu... Eli voiko amatööri edes onnistua tossa, ja monta tuntia saa varata? Ja sit jos jollain olis kuvia...
|
Kardaani irti akselin päästä (14mm), akselista öljyt pois ,renkaiden pultit löysälle, akseli ilmaan, renkaat pois, jarrusatulat irti (17mm), napalukot irti (10mm)(lock asennossa), vetarin päästä lukkorengas irti, napalukon rungon mutterit LÖYSÄLLE (12mm), kevyesti runkoon naputellen että kartioprikat irtoaa, sit mutterit ja prikat pois, napalukon runko pois, laakereiden kiristinmutterin kiristinmutteri pois (omavalinnaisella tavalla), "lukkoprikka" pois, varsinainen kiristinmutteri pois, mutterin suojalevy pois, etummainen pyöränlaakeri pois, jarrulevy pois, pyörännavan pultit auki (14mm), pyörännavat pois, jarrukilvet pois, vetarit pois, perämurikan kehäpultit auki (12mm) ja kappas... siulla on perämurikka sylissä.:D
Eiks ollu helppoo? |
Juu, helppoo... Kiitoksia!
|
Ensimmäisellä purkukerralla on hyvä avata toi napa ihan osiksi ja huoltaa/uusia tarpeellisia osia.
Jatkossa etuperän irrottaminen on sitten nopeampaa, kun ei tarvii koko napaa palastella. - Jarrusatula irti - Kääntökuulan tiivisteet irti - Olkalaakerit irti - Napa vedetään vetoakseleineen päivineen pois Vajaassa tunnissa on murikka pöydällä... :D |
Sivu luotu: 03:49 (GMT +2). |