![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#5
|
||||
|
||||
![]()
jos siellä sinetti on niin tuskin sitten kukaan syöttöön on koskenut. ja aika paljon saa syöttöä kääntää ja vielä menee leimasta,saa aika kunnolla mustaa pölläyttää kyllä.
eli jos et ole itse siihen koskenut eikä edellinen omistajakaan ole niin sanojensa mukaan tehnyt, niin äläpä vielä koske. vaihda ilman putsari ja lähde kurmuuttamaan konetta. kolmosella vaan reilusti kierroksia 10-15km et noet palaa ja sit leimalle. tuo savutusarvo kertoo myöskin jos pumppu tai suihkut paskana, ei se välttämättä tolla syötäön pienentämisellä korjaannu. miten kun pität kylmänä käyntiin niin savuttaako pahasti ja rötköttääkö, entä käykö heti kaikilla sylintereillä? |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Patrollin syötön säätö? | AUH | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 06.01.2009 13:08 |
2l2 syötön säätö | Holle | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 24.03.2008 13:09 |
Syötön säätö ohjaamosta | Micco | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 04.03.2008 06:50 |
patrollin syötön säätö | patrol88 | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 29.01.2007 00:05 |
Bj40 syötön säätö | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 07.07.2005 15:42 |