Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 27.03.2009, 10:33
tjl:n Avatar
tjl tjl ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 22.07.06
Sijainti: riihimäki, .
Viestit: 1.888
Perusasetus

jos siellä sinetti on niin tuskin sitten kukaan syöttöön on koskenut. ja aika paljon saa syöttöä kääntää ja vielä menee leimasta,saa aika kunnolla mustaa pölläyttää kyllä.
eli jos et ole itse siihen koskenut eikä edellinen omistajakaan ole niin sanojensa mukaan tehnyt, niin äläpä vielä koske. vaihda ilman putsari ja lähde kurmuuttamaan konetta. kolmosella vaan reilusti kierroksia 10-15km et noet palaa ja sit leimalle. tuo savutusarvo kertoo myöskin jos pumppu tai suihkut paskana, ei se välttämättä tolla syötäön pienentämisellä korjaannu. miten kun pität kylmänä käyntiin niin savuttaako pahasti ja rötköttääkö, entä käykö heti kaikilla sylintereillä?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Patrollin syötön säätö? AUH Tekniikka & Jutustelu 6 06.01.2009 13:08
2l2 syötön säätö Holle Tekniikka & Jutustelu 4 24.03.2008 13:09
Syötön säätö ohjaamosta Micco Tekniikka & Jutustelu 12 04.03.2008 06:50
patrollin syötön säätö patrol88 Tekniikka & Jutustelu 19 29.01.2007 00:05
Bj40 syötön säätö Tekniikka & Jutustelu 22 07.07.2005 15:42


Sivu luotu: 15:18 (GMT +2).