![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Komee peli on
__________________
Se on mahduttava kun kerran vihitty. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Eikös tuan vielä sais kilpien väliin? pikkurenkailla siis.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Mä luulen, että noi akselistomuutokset on vähän liikaa katsurille... Jaa nii onhan siel muutakin.
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() EDIT: piti kysymäni että kuis iso kone toi on ja paljos potkua? Viimeksi muokannut apiaani : 27.03.2009 18:14 |
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
onko kardaanilähdöt peristä vielä etuvedon murroksilla? taitaa ola että on ollut pohjois-karjalassakin moinen vekotin.
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Edessä on etuvedosta vetonivel, takana normaali.
Mitäs näistä kasais... Jos vaikka vähän kevyemmän ohjauksen? |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Itsekin kun suikkaa haeskelin niin tuo kyseinen laitos oli ehdokkaana.
Löysin yhden naapuripitäjästä niin ei joutanut tuota äimistelemään. Mites tuollainen etuvetonivel kestää/toimii kardaanissa?
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#10
|
||||
|
||||
![]()
__________________
Mouho Motorsport |
#11
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Mouho Motorsport |
#12
|
|||
|
|||
![]()
Tuon nivelen kestävyyden varmaan voinee ajatella niin että sillä on noin viidesosa siitä kuormituksesta mitä sillä on "oikealla" paikallaan ollessa kun tuossa tulee vielä perän välitys väliin ennen rengasta. Sen seuraavan vetonivelen kestävyydestä varmaan kannattaa ennemmin huolestua...
![]() |
#13
|
||||
|
||||
![]()
No tossa on toi Volvon B21 kone, eli 2,1 litraa ja 98-107 hevosvoimaa. Kaipa ihan soppeli kone automaatille.
Mitäs täällä puhutaan pahvista ja lasikuidusta? Kumpainenkaan ei kuulu tähän proggikseen... ![]() |
#14
|
||||
|
||||
![]()
Nivel kestää! Ite olen tehny traktorin 4wd jossa kartaaneina toimii eskortin vetarit.Vekottimella ajetaan puuta metsästä,niitetään heinät, luodaan lumet ja kaikki muut kummalliset ajot elikkäs rasitusta on ollu kohta 4v.
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR |
#15
|
||||
|
||||
![]()
Joo varmasti kestää saman ku alkuperäinen nivel mut tarkoitin et olisko paljonkin kestävämpi et jos laittais tuollaisen myös. Enpäs muistanut et sumpen "traktoris" oli tuollaiset.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#16
|
||||
|
||||
![]()
Nyt vähän poisteltu mätää.
Tässä ne pahimmat paikat on: Jää muuten ehjä Suzukin tankki tästä ylimääräseks, joten jos joku tarvii... Etupäästä purettu jotain pois: Uusi raidetanko työnalla. Tanko tulee King cabin vääntösauvasta. |
#17
|
|||
|
|||
![]()
Ne tuli poistettuu aikanas, vai miten se ny oli
![]() Olet pistäny tuulemaa, hyvä homma, meni oikeelle miehelle Edit: Ai nii, luulen et nyt alkaa kääntyy... Viimeksi muokannut jason : 29.03.2009 09:13 |
#18
|
||||
|
||||
![]()
Joo ihan hyvä aihio on. Toi perhe-elämä vain tuo haasteensa verstaassa häärimiseen...
Mietin vain, että kun nuo ohjauskilkkeet on puimurista peräisin, niin siinä ei mielestäni ollut mitään ylipaineventtiiliä erikseen ohjaukselle... Pitäisköhän laittaa shokkiventtiili ohjaukseen vai ei? Edit: ja vastaan näin itselleni, että ohjauksen paine meni puimurin venttiilipakan kautta, ja siellä tais olla shokkiventtiili. Edit 2: Ei tarvita mitään shokkeja, orbi hoitaa kaiken. Ohjaus oli siis täysin oma piiri ilman shokkeja. Viimeksi muokannut Mutamies : 04.11.2009 10:58 |
#19
|
||||
|
||||
![]()
Nyt on tullut tuo ohjaus syliteri ja raidetanko sovitettua yhteen.
Pumpun kanssa pientä ropleemaa: hihnapyörä kadonnut johonkin. Ei millään raaskis tilata uutta. Tuo ylipaineventtiili on pakko asentaa, ettei jotain räjähdä. On sen verran kovemmat paineet tuossa pumpussa, että vois sylinteri ääriasennossaan sammuttaa moottorin tai ainakin hihna palais ajankanssa. Tässä ohjaus: Lähikuva: |
#20
|
||||
|
||||
![]()
Millanen hihnapyörä siihen pumppuun pitäs olla?
|
#21
|
||||
|
||||
![]()
Pumppu on sampo 410 puimurista, ja Boschin valmiste. Akselinpää on kartio, ei suora. Alunperin valurautainen hihnapyörä kiilauralla. Toki Agrimarketin kautta sais tilattuu uuden.
Eli tällänen: Viimeksi muokannut Mutamies : 31.03.2009 06:07 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jeep tuli taloon... | offipete | Maasturiprojektit | 20 | 04.04.2008 18:25 |
Hoyakka tuli taloon | Berkele | Maasturiprojektit | 2 | 16.04.2007 15:55 |
Blondi tuli taloon (HJ) | pee | Tekniikka & Jutustelu | 37 | 31.03.2005 22:09 |
Koira tuli taloon... | Carlos | Rakas Päiväkirja | 15 | 10.01.2005 11:46 |
Talbotti tuli taloon. | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 14.12.2004 21:40 |