![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Eikö "ylitäytöstä" ole mitään haittaa muutako että vaijeria myöten voi tulla pois ? Osaisko joku kuvailla sen syötön säätö ruuvin paikan ?
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Syöttöruuvin paikka löytyy ilmaputsarin alapuolelta, läheltä moottoriöljyn mittatikkua, pikkusen piilossa jos ei ole syöttöpumppua tarkastellut, itellä on polttoaine letku ainakin aika pahasti edessä, mutta olen saanu säädettyä syötön koneen käydessäkin, liekköhän sinulla ruuvin päällä vielä sellainen kuparinen "sinetti" joka pitää kammeta pois edestä, syötön säätö onnistuu pitkällä 13mm hylsyllä jolla löysätään lukitusruuvvi ja 6mm lenkillä jolla säädetään syöttöä ja kiinni= syöttöä enemmän, kuulee koneen kierrosluvun noususta ja löysälle= syöttöä vähemmän. Mutta malttia siinä ruuvailussa sitten, ei välttämättä tee hyvää koneelle liiallinen ruuvvailu
![]() ![]()
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!! Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10, Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen) |
#3
|
||||
|
||||
![]()
jos siellä sinetti on niin tuskin sitten kukaan syöttöön on koskenut. ja aika paljon saa syöttöä kääntää ja vielä menee leimasta,saa aika kunnolla mustaa pölläyttää kyllä.
eli jos et ole itse siihen koskenut eikä edellinen omistajakaan ole niin sanojensa mukaan tehnyt, niin äläpä vielä koske. vaihda ilman putsari ja lähde kurmuuttamaan konetta. kolmosella vaan reilusti kierroksia 10-15km et noet palaa ja sit leimalle. tuo savutusarvo kertoo myöskin jos pumppu tai suihkut paskana, ei se välttämättä tolla syötäön pienentämisellä korjaannu. miten kun pität kylmänä käyntiin niin savuttaako pahasti ja rötköttääkö, entä käykö heti kaikilla sylintereillä? |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Just tuota kuvailemaasi ruuvia mää joskus katsoinkin että se se taitaa olla. Kuvahan olis kyllä enemmän kun sata jänestä
![]() Mustaa ei tule niin paljon että ajossa huomais peileistä. Kylmäkäynnistys on kyllä melko karun kuuloista kun ei kaikilla heti suoraa lähde mutta kun lisää kaasua niin 3s sisään on kaikki mukana.Hyvin silti lähtee liki -20c pakkasistakin vaikka imusarjassa oleva hehku ei olekkaan kytkettynä vielä mihinkään,pitäs vissiin laittaa sille oma nappinsa. Tuntuis että tuon saa syöttöä pienemtämällä vielä arvoihin .... Kestääkö niitä kierroksia rajoittaa yhtään? |
#5
|
||||
|
||||
![]()
ilmeisesti tämä on syöttö ruuvi ?
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
siinähän se oikea ruuvi on.
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Hyvin löydetty! Itellä oli pientä hakemista aikoinaan kun tuo nippani on eka riisselitoiminen auto mulla, ite olen myös säätänyt kaasunrajoitinta, mutta siitä ei tainne olla enempää hyötyä? itellä oli savuarvot 2,29/2,50 n.kuukausi sitten kävin katastamassa... hienoista tummaa antaa putkesta kun polettaa.
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!! Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10, Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen) |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Patrollin syötön säätö? | AUH | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 06.01.2009 13:08 |
2l2 syötön säätö | Holle | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 24.03.2008 13:09 |
Syötön säätö ohjaamosta | Micco | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 04.03.2008 06:50 |
patrollin syötön säätö | patrol88 | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 29.01.2007 00:05 |
Bj40 syötön säätö | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 07.07.2005 15:42 |