![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() riippuu todellakin materiaalista valurauta-valuteräs. Kaksi tojo pakosarjaa olen hitsannut turboprojektien yhteydessä ihan migillä ja on vuosia kestänyt
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
mulla oli käyttö kinderissä pakosarjassa pari halkeamaa. Tein halkeamiin railot, käytin autoa vähän aikaa kovemmilla kierroksilla että pakosarja lämpes kunnolla ja sitten mikkihiiri liimaa perään, ja hyvin kesti.
Viimeksi muokannut timppa253 : 26.03.2009 09:17 |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Kokeilin Migillä .Ihan ok saumat tuli vaikken mikään ammattilainen olekkaan.Ensin rälläkällä railot isommiksi ja sitten nestekaasupolttimella tummanpunaiseksi hitsattava alue.Vähän kopistelin saumoja kuumana ja annoin vähän jälkilämpöä kosanilla niin ei jäähtynyt kovin nopeasti. Aika näyttää kestääkö vai halkeaako kun eka kerran ajaa koneen kuumaksi.Kone on vielä osina niin ei pääse heti kokeileen..
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
kyllä se mikki soveltuu jos kyseessä on pallografiitti valurauta, sitä voi tuikkia myös sillä 48 puikollakin ihan hyvin..
https://noppa.tkk.fi/noppa/kurssi/ko...a_valuista.pdf tuossa hieman valurausasta faktaa... |
#5
|
|||
|
|||
![]()
kaveri veti 48 puikolla ihan onnistuneesti volvon pakosarjan
mersun pakosarjaa korjattiin valupuikolla yms. ja siitäki tuli kestävä |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hitsaus pätevyyksistä | -sami- | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 17.01.2009 21:19 |
hitsaus | Kirk | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 17.05.2008 19:29 |
Banjon hitsaus | Uazmies | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 09.10.2007 18:57 |
Hitsaus kysymys | panzer | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 28.03.2007 20:16 |
Täytelangalla hitsaus | Rälläri | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 25.02.2007 22:02 |