![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() pajeron kone vaan suoraa, sama moottori se on mutta pumppu on eri ja ahdistin löytyy. ällän motti on 4d56 ja pajen 4d56t muistaakseni, ihan samaiset lohkot on. ja sama koneha ällässä on johki milleniumin korville asti.. ![]() ![]()
__________________
rocky projekti odottaa kesää. |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Tuohan ei kyllä onnistu ihan suoraan, nimittäin L200:ssa pitää käyttää omaa öljypohjaa (ja muistaakseni myös öljypumpun imuputki pitää vaihtaa) tuon toki huomaa kun koneet on vierekkäin lattialla (ja viimeistään kun yrittää asentaa paikalleen)
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
en ihan sata oo, mutta siis takavetosen ja nelikon öljypohjat ei varmasti sovi keskenään. siitä en tie onko eroja nelikko ällän ja pajen ölppäpohjalla. luulis että on sama kun kumpaankin on tehty syvennys etumurikalle. mutta toi on ihan mutua. ja se vaparin öpohja sopii kyllä nelikko ällästä öljysumppuineen pajeron koneeseen vaikka vaihtaan joutuis.
__________________
rocky projekti odottaa kesää. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Sähkö flektit täys viritellä paikoilleen,se on ainoo tapa pitää konehuone siistinä ja syyläri puhtaana jos oikein tykkää kurassa rypöö.Jäikös tossa tuulitunneli paikoilleen? Laturi kannattaa kans tosiaan nostaa ylös,senkin saa yllättävän täyteen tavaraa
![]() Mikäs letku muuten ohjaustehostajassa kulkee niin että on tekemisissä korin kanssa? |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Hyvän näköstä on jälki. Minkä verran kulu tota pintamaalia?
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mistäköhän tuulitunnelista on kyse ![]() ![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Juu,juu se on sitten bensa vehkeessä erilainen.
Siinä syylärin ja koneen välissä pitäs kai olla semmonen pelti kaukalo jonka pitäis vähän estää kuran roiskumista ympäriinsä? Mutta siis sähkö flektihän on ainoo oikee ratkaisu ellei siis bensa koneessa oo jo vakiona? Mutta sitten ainakin ohjaus kabiiniin. |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Nyt tajusin ton tuuli tunnelin
![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
[M] Mitsu L200 | ¤Offi-Osku¤ | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 09.10.2006 20:43 |
M : Mitsu L200 2.5D 4wd -89 | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 21.09.2006 21:46 | |
M/V: Mitsu L200 4x4 2,6B -93 | PL | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 06.09.2006 07:04 |
M: Mitsu L200 4x4 | PL | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 14.05.2006 21:43 |
Mitsu L200 4x4 -91 | Predator | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 19.06.2005 20:20 |