Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 21.03.2009, 23:00
santikko:n Avatar
santikko santikko ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 10.08.07
Sijainti: noormarkku,pori.
Viestit: 1.035
Perusasetus

pajeron kone vaan suoraa, sama moottori se on mutta pumppu on eri ja ahdistin löytyy. ällän motti on 4d56 ja pajen 4d56t muistaakseni, ihan samaiset lohkot on. ja sama koneha ällässä on johki milleniumin korville asti.. niin ja topicciin liittyen, jos tekijän ammattia veikkaisin niin autopelti korjaamolla taitaa ukko majailla arkipäivät.. tutun näköstä toimintaa.

__________________
rocky projekti odottaa kesää.
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 22.03.2009, 19:15
JP80:n Avatar
JP80 JP80 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.03.09
Sijainti: Eurajoki
Viestit: 78
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja santikko Näytä viesti
pajeron kone vaan suoraa, sama moottori se on mutta pumppu on eri ja ahdistin löytyy. ällän motti on 4d56 ja pajen 4d56t muistaakseni, ihan samaiset lohkot on. ja sama koneha ällässä on johki milleniumin korville asti.. niin ja topicciin liittyen, jos tekijän ammattia veikkaisin niin autopelti korjaamolla taitaa ukko majailla arkipäivät.. tutun näköstä toimintaa.
Automaalaamo, isän firma. Itse en ole siellä töissä, vaikka välillä se alkaa siltä tuntua
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 01.04.2009, 20:28
sds500 sds500 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.08.05
Sijainti: Finland.
Viestit: 194
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja santikko Näytä viesti
pajeron kone vaan suoraa, sama moottori se on mutta pumppu on eri ja ahdistin löytyy. ällän motti on 4d56 ja pajen 4d56t muistaakseni, ihan samaiset lohkot on.
Tuohan ei kyllä onnistu ihan suoraan, nimittäin L200:ssa pitää käyttää omaa öljypohjaa (ja muistaakseni myös öljypumpun imuputki pitää vaihtaa) tuon toki huomaa kun koneet on vierekkäin lattialla (ja viimeistään kun yrittää asentaa paikalleen)
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 02.04.2009, 20:32
santikko:n Avatar
santikko santikko ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 10.08.07
Sijainti: noormarkku,pori.
Viestit: 1.035
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sds500 Näytä viesti
Tuohan ei kyllä onnistu ihan suoraan, nimittäin L200:ssa pitää käyttää omaa öljypohjaa (ja muistaakseni myös öljypumpun imuputki pitää vaihtaa) tuon toki huomaa kun koneet on vierekkäin lattialla (ja viimeistään kun yrittää asentaa paikalleen)
en ihan sata oo, mutta siis takavetosen ja nelikon öljypohjat ei varmasti sovi keskenään. siitä en tie onko eroja nelikko ällän ja pajen ölppäpohjalla. luulis että on sama kun kumpaankin on tehty syvennys etumurikalle. mutta toi on ihan mutua. ja se vaparin öpohja sopii kyllä nelikko ällästä öljysumppuineen pajeron koneeseen vaikka vaihtaan joutuis.
__________________
rocky projekti odottaa kesää.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 03.04.2009, 16:32
Lavamitsu Lavamitsu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 17.03.07
Sijainti: Pirkanmaa
Viestit: 252
Perusasetus

Sähkö flektit täys viritellä paikoilleen,se on ainoo tapa pitää konehuone siistinä ja syyläri puhtaana jos oikein tykkää kurassa rypöö.Jäikös tossa tuulitunneli paikoilleen? Laturi kannattaa kans tosiaan nostaa ylös,senkin saa yllättävän täyteen tavaraa

Mikäs letku muuten ohjaustehostajassa kulkee niin että on tekemisissä korin kanssa?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 04.04.2009, 13:49
japanian rauta japanian rauta ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 21.02.09
Sijainti: Tre
Viestit: 8
Perusasetus

Hyvän näköstä on jälki. Minkä verran kulu tota pintamaalia?
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 04.04.2009, 20:20
JP80:n Avatar
JP80 JP80 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.03.09
Sijainti: Eurajoki
Viestit: 78
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lavamitsu Näytä viesti
Sähkö flektit täys viritellä paikoilleen,se on ainoo tapa pitää konehuone siistinä ja syyläri puhtaana jos oikein tykkää kurassa rypöö.Jäikös tossa tuulitunneli paikoilleen? Laturi kannattaa kans tosiaan nostaa ylös,senkin saa yllättävän täyteen tavaraa

Mikäs letku muuten ohjaustehostajassa kulkee niin että on tekemisissä korin kanssa?
Ohjaustehostajan säiliö on kiinni sisälokasuojassa. Eli säiliö kiinni korissa ja siitä lähtevä putki kiinni rungossa. Halusin säilyttää säiliön alkuperäisellä paikalla, toinen vaihtoehto olisi ollut laskea säiliön kiinnityskohtaa.

Mistäköhän tuulitunnelista on kyse
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 04.04.2009, 21:09
Lavamitsu Lavamitsu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 17.03.07
Sijainti: Pirkanmaa
Viestit: 252
Perusasetus

Juu,juu se on sitten bensa vehkeessä erilainen.

Siinä syylärin ja koneen välissä pitäs kai olla semmonen pelti kaukalo jonka pitäis vähän estää kuran roiskumista ympäriinsä?
Mutta siis sähkö flektihän on ainoo oikee ratkaisu ellei siis bensa koneessa oo jo vakiona? Mutta sitten ainakin ohjaus kabiiniin.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 04.04.2009, 21:24
JP80:n Avatar
JP80 JP80 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.03.09
Sijainti: Eurajoki
Viestit: 78
Perusasetus

Nyt tajusin ton tuuli tunnelin Ei ole tunnelia, en tiedä onko joskus ollut. Visko flekti tuossa näyttää olevan. Voishan siihen sähköflektin pistää, tulis vähän lisää tehoakin Toimintavarmempihan tuo orkkis olisi, mutta se humisee niin ärsyttävästi. Sähköflektinhän vois pistää termostaatti ohjauksella ja hytistä pakko syötölle.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
[M] Mitsu L200 ¤Offi-Osku¤ O/M/V Ajoneuvot 1 09.10.2006 20:43
M : Mitsu L200 2.5D 4wd -89 O/M/V Ajoneuvot 7 21.09.2006 21:46
M/V: Mitsu L200 4x4 2,6B -93 PL O/M/V Ajoneuvot 3 06.09.2006 07:04
M: Mitsu L200 4x4 PL O/M/V Ajoneuvot 2 14.05.2006 21:43
Mitsu L200 4x4 -91 Predator Tekniikka & Jutustelu 6 19.06.2005 20:20


Sivu luotu: 03:40 (GMT +2).