Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #15  
Vanha 19.03.2009, 09:33
mitzuman:n Avatar
mitzuman mitzuman ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 09.08.08
Sijainti: etelä-karjala
Viestit: 96
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja awd Näytä viesti
Vuosimalleittain eroja paljonkin, peristä en muista miten sopii.
Mut onhan pajeroihin vaihdettu gen2 lukollisia periäkin...
Itsellä tulee pajeron TD-kone lallattimeen, et se puoli sopii hyvin.

Kemppi on hiukan huono jos normiliikenteessä ajelee.
itellä kans ollu toiveissa muuttaa l200 td:ksi kun pieni lisävoima ei olis pahitteeksi, miten nouseeko miten prosentit ja tietty pitäähä se katastaa turbolle... onko helpompi hommata kokonaan pajeron kone keulille ettei käy omaa aihioo turbottamaan, tiiätkö awd onko mitä eroo td koneeseen nähden?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
[M] Mitsu L200 ¤Offi-Osku¤ O/M/V Ajoneuvot 1 09.10.2006 20:43
M : Mitsu L200 2.5D 4wd -89 O/M/V Ajoneuvot 7 21.09.2006 21:46
M/V: Mitsu L200 4x4 2,6B -93 PL O/M/V Ajoneuvot 3 06.09.2006 07:04
M: Mitsu L200 4x4 PL O/M/V Ajoneuvot 2 14.05.2006 21:43
Mitsu L200 4x4 -91 Predator Tekniikka & Jutustelu 6 19.06.2005 20:20


Sivu luotu: 05:12 (GMT +2).