Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Osto ja myynti > O/M/V Varaosat ja tarvikkeet
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 09.03.2009, 18:30
G280E:n Avatar
G280E G280E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.07.03
Sijainti: Oulu, Finland.
Viestit: 1.430
Perusasetus

O: MB X09 617 moottori


Ostetaan

Ostaisin jos joku vain myisi..
Tarvis olis pakumallin X09 OM617 moottorista eli se viispyttynen mut vain paku malli..jos olis vielä moottorivainaa,ni kaikkein paras malli,ei haittais vaik sisuskalut olis kuin hajalla tai myyty tai mitä vain kunhan päällisinpuolin osat olis paikoillaan.
en tarvii startteja laturii enkä muutakaan sälää vain resu moottori ja mitä siihen kuuluu..
saa toki olla ehytkin,mutta en ajatellu maksaa siitä itteeni kipeäksi,jos pikkurahalla haluat luopua niin tervetulleet soitot nron
0400548854 kari
PS.meniis hyvään konehuoneeseen
no tietty voidaan kommunikoida alkusävelet täälläkin..
OSTETTU..

Ostetaan


Viimeksi muokannut G280E : 22.03.2009 17:35
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 09.03.2009, 22:32
Racingrabbit:n Avatar
Racingrabbit Racingrabbit ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.04
Sijainti: Sastamala
Viestit: 4.000
Perusasetus

Mistä erottaa normaali ja pakumallin OM617 koneen?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 10.03.2009, 12:13
Tumi:n Avatar
Tumi Tumi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 15.01.03
Sijainti: Joensuu
Viestit: 1.502
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Racingrabbit Näytä viesti
Mistä erottaa normaali ja pakumallin OM617 koneen?
Imu ja pakosarja, öljynsuodatin hässäkkä.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 10.03.2009, 18:32
G280E:n Avatar
G280E G280E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.07.03
Sijainti: Oulu, Finland.
Viestit: 1.430
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Racingrabbit Näytä viesti
Mistä erottaa normaali ja pakumallin OM617 koneen?
nii justii.imusarja on henkilömalllissa vaakassa ja pakussa nousee pyöreasti ylös ihan venakopan liki,ö_puhdistin sojottaa alaviistoon,ö-tikku on koneen iha keulanaamassa ja korvalliset on vänkärin puolella aika lyhy ja kuskilla n.metrikuuskytviiss senttimetriä kyykyssä ja sit viel venakopassa oleva öljyntäyttöaukko on joko ihan keula osassa koppaa tai jopa täyttöputkella venakopan päätystä...että sellane vainaa kiinnostaa edelleen
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 13.03.2009, 18:23
G280E:n Avatar
G280E G280E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.07.03
Sijainti: Oulu, Finland.
Viestit: 1.430
Perusasetus

tilanne edelleen päällä
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 14.03.2009, 12:31
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Olisko vanhemman mallin 617 lohkosta mitään apua, siinähän suodatin on edessä alhaalla
ko. koneprojektin saat Siilinjärveltä kun vaan haet pois
puh 040-5125901
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 14.03.2009, 12:37
Racingrabbit:n Avatar
Racingrabbit Racingrabbit ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.04
Sijainti: Sastamala
Viestit: 4.000
Perusasetus

Ostoilmoituksen kaappausta,mutta tietäjille kysymystä.

Onko jossain muussa OM617 versiossa erilaista öljypohjaa,kuin normaalissa henkilöversiossa?

Pitäisi alkaa tekemään Rangen OM617 koneeseen uutta öljypohjaa kun -80 luvulla rakennettu viritelmä alkaa purkautua.
Lähinnä ongelman muodostaa se että Rangessa sattuu etuperä suoraan MB:n lisäöljypohjan kohdalle.

Lisäkysymyksiä.

Missä 123.... (300D) mallissa on tämännäköistä öljypumppua?


Viimeksi muokannut Racingrabbit : 14.03.2009 12:48
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 14.03.2009, 13:55
HV HV ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 04.02.07
Sijainti: ikaalinen, .
Viestit: 1.941
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Racingrabbit Näytä viesti
Ostoilmoituksen kaappausta,mutta tietäjille kysymystä.

Onko jossain muussa OM617 versiossa erilaista öljypohjaa,kuin normaalissa henkilöversiossa?

on ainakin kahta erilaista öljypohjaa, toisessa eli "vanhassa" on erilllinen irrotettava laatikko, uudemmissa on koko moottorin pituinen pohja
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 14.03.2009, 19:53
Racingrabbit:n Avatar
Racingrabbit Racingrabbit ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.04
Sijainti: Sastamala
Viestit: 4.000
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HV Näytä viesti
on ainakin kahta erilaista öljypohjaa, toisessa eli "vanhassa" on erilllinen irrotettava laatikko, uudemmissa on koko moottorin pituinen pohja

Mulla on varmaan se "vanha" pohja kun se on tämä oikeanpuoleinen:

Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 15.03.2009, 20:53
G280E:n Avatar
G280E G280E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.07.03
Sijainti: Oulu, Finland.
Viestit: 1.430
Perusasetus

oikeanpuoleinen on mun nähdäkseni henkilö/pakumallin moottorista,vasen taas G:n alkuperäisestä..henkilö ja pakumallissa vain öljytikun sijainti erona...öljypumpusta en tiedä ja mun tietääkseni moottorivaihto ehtoja on kaksi missä vois olla eli OM617 ja OM617A joka on alkuperäinen td moottori,jos ei sitten uudemmasta 603 kuutosesta..saatais olla,kun en enää muista olisko tuossa kaverin tarjoamassa vitosessa sit erilainen,on mitä ilmeisimmin jostai 115 korisesta 240/3.0 mallista,yritäs saada kommenttia kaverilta,hyvät kuvat laitoit, ainakin on mihin verrata oletko ajatellu kuivasumppu voitelujärjestelmää? sillon vois jättää koko patin poies..vanhoilta rallikonkareilta selvittäis nopeast kuin ne niihi välikopan eskortteihi niitä kyhäsivä,varma voitelu..
kiitos tarjouksesta sinne vanhemman tarjoajalle,mut joutuisin vaihtamaan koko lohkon että voisin käyttää ko moottoria..mulla on jalan sija lohkon vasemmalla takana.onko lohko paketti autosta?Jos on ni olishan siina imusarjaa ja pakosarjaa..ai mut eipäs sittenkään kun on se kaasuläpälläsäätyvä pumppuhässäkkä siinä...no joo

Viimeksi muokannut G280E : 15.03.2009 21:06
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 15.03.2009, 22:18
HV HV ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 04.02.07
Sijainti: ikaalinen, .
Viestit: 1.941
Perusasetus

617A:ssa on reilusti leveämpi pohja, sen korkeudesta en sitten tiedä mutta tuskin on matalampi
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 17.03.2009, 19:23
G280E:n Avatar
G280E G280E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.07.03
Sijainti: Oulu, Finland.
Viestit: 1.430
Perusasetus

ei oo hätä hellittäny viel,tarvis jatkuu..209 osatkin kiinnostaa..siis OM617:n

Viimeksi muokannut G280E : 17.03.2009 19:59
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 19.03.2009, 17:38
G280E:n Avatar
G280E G280E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.07.03
Sijainti: Oulu, Finland.
Viestit: 1.430
Perusasetus

eip vieläkään mosaa,näköjään voin ostaa kokonaisenkin 209 - 309 moottorin
OSTETTU!!

Viimeksi muokannut G280E : 22.03.2009 17:36
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään hj 60 moottori proto O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 10.07.2008 11:28
gaz 66:n moottori Rane_69 Tekniikka & Jutustelu 1 14.03.2006 21:35
O: Toyotan B-moottori - OSTETTU 3B-MOOTTORI Ahosensetä O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 18 30.12.2005 03:09
O:HJ-60 moottori JV73 O/M/V Muut 2 28.11.2005 22:43
m.hj 60 moottori ja lister diesel moottori. hj O/M/V Muut 10 24.11.2005 22:30


Sivu luotu: 17:23 (GMT +2).