![]() |
O: MB X09 617 moottori
Ostaisin jos joku vain myisi..
Tarvis olis pakumallin X09 OM617 moottorista eli se viispyttynen mut vain paku malli..jos olis vielä moottorivainaa,ni kaikkein paras malli,ei haittais vaik sisuskalut olis kuin hajalla tai myyty tai mitä vain kunhan päällisinpuolin osat olis paikoillaan. en tarvii startteja laturii enkä muutakaan sälää vain resu moottori ja mitä siihen kuuluu.. saa toki olla ehytkin,mutta en ajatellu maksaa siitä itteeni kipeäksi,jos pikkurahalla haluat luopua niin tervetulleet soitot nro:on 0400548854 kari PS.meniis hyvään konehuoneeseen;) no tietty voidaan kommunikoida alkusävelet täälläkin.. OSTETTU.. |
Mistä erottaa normaali ja pakumallin OM617 koneen?
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
tilanne edelleen päällä
|
Olisko vanhemman mallin 617 lohkosta mitään apua, siinähän suodatin on edessä alhaalla
ko. koneprojektin saat Siilinjärveltä kun vaan haet pois puh 040-5125901 |
Ostoilmoituksen kaappausta,mutta tietäjille kysymystä.
Onko jossain muussa OM617 versiossa erilaista öljypohjaa,kuin normaalissa henkilöversiossa? Pitäisi alkaa tekemään Rangen OM617 koneeseen uutta öljypohjaa kun -80 luvulla rakennettu viritelmä alkaa purkautua. Lähinnä ongelman muodostaa se että Rangessa sattuu etuperä suoraan MB:n lisäöljypohjan kohdalle. Lisäkysymyksiä. Missä 123.... (300D) mallissa on tämännäköistä öljypumppua? http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=22544 |
Lainaus:
|
Lainaus:
Mulla on varmaan se "vanha" pohja kun se on tämä oikeanpuoleinen: http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=22696 |
oikeanpuoleinen on mun nähdäkseni henkilö/pakumallin moottorista,vasen taas G:n alkuperäisestä..henkilö ja pakumallissa vain öljytikun sijainti erona...öljypumpusta en tiedä ja mun tietääkseni moottorivaihto ehtoja on kaksi missä vois olla eli OM617 ja OM617A joka on alkuperäinen td moottori,jos ei sitten uudemmasta 603 kuutosesta..saatais olla,kun en enää muista olisko tuossa kaverin tarjoamassa vitosessa sit erilainen,on mitä ilmeisimmin jostai 115 korisesta 240/3.0 mallista,yritäs saada kommenttia kaverilta,hyvät kuvat laitoit, ainakin on mihin verrata oletko ajatellu kuivasumppu voitelujärjestelmää? sillon vois jättää koko patin poies..vanhoilta rallikonkareilta selvittäis nopeast kuin ne niihi välikopan eskortteihi niitä kyhäsivä,varma voitelu..
kiitos tarjouksesta sinne vanhemman tarjoajalle,mut joutuisin vaihtamaan koko lohkon että voisin käyttää ko moottoria..mulla on jalan sija lohkon vasemmalla takana.onko lohko paketti autosta?Jos on ni olishan siina imusarjaa ja pakosarjaa..ai mut eipäs sittenkään kun on se kaasuläpälläsäätyvä pumppuhässäkkä siinä...no joo |
617A:ssa on reilusti leveämpi pohja, sen korkeudesta en sitten tiedä mutta tuskin on matalampi
|
ei oo hätä hellittäny viel,tarvis jatkuu..209 osatkin kiinnostaa..siis OM617:n
|
eip vieläkään mosaa,näköjään voin ostaa kokonaisenkin 209 - 309 moottorin:)
OSTETTU!! |
Sivu luotu: 08:45 (GMT +2). |