Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #17  
Vanha 08.03.2009, 18:02
ugly_hj:n Avatar
ugly_hj ugly_hj ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 11.09.04
Sijainti: espoo, .
Viestit: 1.710
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ventora Näytä viesti
2mm päittäis välystä vai? ei varmana pyöri,päittäis laakeri paskana ja kompura siipi sitä myöten ja kaput=roskiin kikkare
Joo tosiaan tarkistin ton vielä ,mutta vaikea sanoa tosta ,ei sitä kyllä kuitenkaan ole kahta milliä kun tosiaan päivällä kokeilin niin pieni välys siellä kyllä tuntuu, kuitenkaan niitä siipiä ei saa käsinkään pyörittämällä osumaan koteloihin.
Voipi olla ,että tuo onkin roskis kamaa, mutta tuossa vanhassa turbossa sitä oli paljon enemmän, ahtoi kuitenkin ton vajaa 2 baria,työnsi vaan öljyä aika reippaasti läpi.
voiskohan olla ,että tuo vakio pakosarja on jotenkin liian ahdas ja sen takia ei tuo turbo toimi kunnolla.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Garret T2 turbo h.150€ + Garret T25 turbo h.80€ VonLeka O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 05.12.2009 16:03
Myyty Garret to3 Jesseh O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 29.01.2009 20:45
Onko eroa HJ60 ja HJ 61 perissä samid Tekniikka & Jutustelu 3 05.10.2007 07:39
M: Garret T03 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 30.03.2007 11:35
garret t03/04 h400e O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 07.06.2006 20:02


Sivu luotu: 14:28 (GMT +2).