![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Ja mistähän koneesta tuo 4 garretti on peräisin?
Jos se ny on vaan liian iso... |
#3
|
||||
|
||||
![]()
jostain volvon kuormaautosta tuo on peräisin en muista kokoa ,muttei kuitenkaan isoimmasta päästä.
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
2mm päittäis välystä vai? ei varmana pyöri,päittäis laakeri paskana ja kompura siipi sitä myöten ja kaput=roskiin kikkare
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Jep se pitää paikaansa että turbiini alkaa sakkaamaan kun päästetään ahtoputkesta paineet karkuun.
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Voipi olla ,että tuo onkin roskis kamaa, mutta tuossa vanhassa turbossa sitä oli paljon enemmän, ahtoi kuitenkin ton vajaa 2 baria,työnsi vaan öljyä aika reippaasti läpi. voiskohan olla ,että tuo vakio pakosarja on jotenkin liian ahdas ja sen takia ei tuo turbo toimi kunnolla. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Päittäis välystähän ei sais olla oikeastaan yhtään. Vähänkin päittäistä, niin heti huoltoon.
Säteis välystä on uudessakin reilusti. Ainakin näin olen ymmärtänyt.
__________________
http://s1269.photobucket.com/user/Je...?sort=2&page=0 |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Lainaus:
Onko säteis- ja päittäisvälys menneet sekasis? |
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Noissa vanhoissa portittomissa dieselahtimissa on pakopuoli mitoitettu isoksi ettei tule liikaa ahtopaineita,ahtopaineet ohjaa syöttöä. Viimeksi muokannut Jappi : 09.03.2009 12:35 Perustelu: Ajatuskatkon korjaus |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Melkeimpä varmasti liian iso.Vaikka olisi pienimmästä mallista.Varsinkin pakopesä on hirveän iso HJ:n koneelle,ei saa sitä hyrrää pyörimään mitenkään kunnolla.
Noissa vanhoissa portittomissa dieselahtimissa on pakopuoli mitoitettu isoksi ettei tule liikaa pakopaineita,ahtopaineita ohjataan syötöllä. tälläsellä asiantuntemuksella kannattaa pitää mölyt mahassa, |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Siis meneekö 2H pumppu 12HT koneeseen ihan heittämällä kiinni vai vaatiiko sovitus työsuoritteita väliin?
__________________
- eskimo kaenuusta |
#12
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Korjasin ajatuskatkon aiheuttaman sekoilun tuonne ylemmäs. Viimeksi muokannut Jappi : 09.03.2009 12:38 |
#13
|
||||
|
||||
![]()
Onhan tuossa vielä semmoisia vaihtoehtoja,että jostain romuläjästä löytyisi pienempi pakopesä,tai sitten pienentää sen itse.
Budjetista riippuen tietysti. Ite kokeilin 4 garrettia joka oli 4 litran raktorin koneesta,3b koneeseen.Ei kyllä sekään ahistanu,ja paineet oli maksimissaan 0.6 baria jokseenkin maksimi kierroksilla. Sitten tein semmosen sätöksen että rälläköin pakopesän ulkomutkan pois,eli pienensin sitä ja hitsasin siihen uuden mutkan levystä.Paineet nousi jo johonkin 0.8 bariin.Mutta sittenkin vasta kierroksilla. Ny siinä on patrollin ahti joka on melko sopiva.Näissä on muuten lähes saman kokoiset kilkkeet,se päksterin ahti oli vain tuuma mitoilla,ja patrollin millisillä. Kokeilin myös sen 4 painepuolta kolmoseen mutta siitä ei ollut juurikaan hyötyä,jos ei haittaakaan. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Garret T2 turbo h.150€ + Garret T25 turbo h.80€ | VonLeka | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 05.12.2009 16:03 |
Myyty Garret to3 | Jesseh | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 29.01.2009 20:45 |
Onko eroa HJ60 ja HJ 61 perissä | samid | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 05.10.2007 07:39 |
M: Garret T03 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 30.03.2007 11:35 | |
garret t03/04 h400e | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 07.06.2006 20:02 |