![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#251
|
||||
|
||||
![]()
Niin mitkä rojut ,meinaatko tosissas että saisin jollain ihmeen konstilla ton mogin laatikon paskaks...
Viimeksi muokannut kares : 02.03.2009 21:20 Perustelu: kirjotushärimöö |
#252
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
olis hyvä koeajo pätkä. Valmista tulee hyvään tahtiin, ei oo vissiin vapaa-ajan ongelmia. Näyttää melko käytännölliseltä, poislukien panssarin kiinnitys.
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa? |
#253
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kyllä ensimmäinen kisakoe tulee tonne sipooseen trialiin ja sitten oulaisiin vasta todelliseen koeajoon suunnistelemaan... |
#254
|
||||
|
||||
![]()
jaahas taas jotain kereilly turailee välillä...
Eli kaaret reerassa kun kattopelti ja vöiden putkikin paikallaan ja väliseinäkin hyvin pitkälti valmis.. Päävirtakatkaisija löysi paikkansa penkkien välistä... Ja alkaa taas näyttää autontekeleeltäkin rättikaton kera,saas nähdä montako reissuu rätti viel pysyy ehjänä... Vinssin kapulan ruuvasin hytän puolelle myös... Eipä sitten paljon muutakuin kompura tarttis laittaa jahka sais päätetty minkä laittas että kestäs enemmän ku yhden reissun , ilmaletkut jakolaatikolle ja jossain vaihees jotain levikkeen tynkää tarvii alkaa suunnittelee... |
#255
|
||||
|
||||
![]()
No tänään tuli kyhäiltyy noita paineilma vermeitä ja kompuraksi tällä kertaa vähän koe käytetty Viar,hytin puolelta jäi vielä kesken mutta koeajo tuli suoritettuu ja aikas hissukseen kyllä liikkui ja hienosti tyhjäkäynnillä kipusi ison lumikasan päälle ja naurussa oli pitelemistä kun lapun löi lattiaan nii kierrokset samantien tappiin mutta juuri ei nopeudessa muutosta tapahtunut ehkä pieni nötkähdys tapahtui ei muuta mutta pakki on sitten kyllä aivan onneton kylläkin...
Kompura tuli tollee korkeelle ja siitä vedin vielä ilmanoton putsarin kera katolle niin pitäs periaatteessa saada ajaa kohtuu syvällekin tuon puolesta... |
#256
|
||||
|
||||
![]()
Eli tämä nähdään viikon päästä Äetsässä?
Pitäiskö pistää itekkin oikee Creepyt ankan alle.... nääh, onpahan joku syy miksen pysy perässä.(liukkaat kumhot)
__________________
RASOR Rauman Seudun OffRoad ry Vain kääpiöt madaltavat autojaan... |
#257
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja paas pistäen creepyt vaan ankan alle ,mites muuten joko se on taas oikea neliveto? |
#258
|
||||
|
||||
![]()
Ei oo ku kolmivetonen
![]() Lukkomurikka ja vetari olis jo, vaijerit pitäs tulla ens viikol. Kauhee homma vääntää Creepyt HJ:n alta ankan alle ja takas mut katotaa nyt.
__________________
RASOR Rauman Seudun OffRoad ry Vain kääpiöt madaltavat autojaan... |
#259
|
|||
|
|||
![]()
sulla on nuo takavyöt kasattu väärin paikalleen. tosin ei näilä vehkeillä taida päästä nii lujaa että vyö luistas läpi hakasista.
|
#260
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
mites ne edes pääsis kokonaan läpi ku ommeltu kaksinkerroin noi päät ku ei noita solkia saa edes pois ,multa menee ny jotain ohi varmaan??? Viimeksi muokannut kares : 06.03.2009 21:39 |
#261
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
tuolla on juttua. ainaki mun vöistä saa läpi vaikka päät on ommeltu kaksin kerroin. Viimeksi muokannut jake74 : 06.03.2009 22:29 |
#262
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#263
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tai sitte me ei Jesseh.n kanssa vaan yksinkertasesti osata (; Tosta linkistäkään ei nyt oikeen auennu mitään uutta mutta täysin mahdotonta saada pujotettuu ny enää kolminkerroin tota tuolta läpi ku hyväkuin kaksinkerroin mahtuu eli olettaisin olevan valmistajan tarkoittama tapa sitä en kyllä tiedä onko nämäkin nyt sitten laittomat ,taidan ruuvata rullavyöt takasin ni saa ainakin suunnistaa tiemmä (: Viimeksi muokannut kares : 06.03.2009 23:18 Perustelu: lisäyksiä |
#264
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#265
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#266
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
omaan ralliautoon laitoin nyt pakoputki lemmareista topparit ettei vyöt pääse liikkumaa sivusuunassa. |
#267
|
||||
|
||||
![]()
Eikös ralliautoissa kuitenkin olkavyöt aika pirun piukalla tarvii olla ku hiukan taitaa niissä vauhdeissa voimat repiä ympäri mentäessä enemmän ku maastureissa ni mietein että kuinka paljon ne sitte voi päästä nimenomaan ralliautoissa liikkumaan sivusuunnassa no mutta kaipa katsurit sen tietää ja varmaan kertovat sitten minullekkin jos nuo vyö kiinnitykset eivät käy (:
|
#268
|
|||
|
|||
![]()
perustelivat sivusuunta siirtymää sillain että ku vöitä ei käytettä ni ne liikkuvat putkien ympärillä . sitten ku ne laitaa paikallee ja vyöt on takaa toisistaan levilään. sitten ne tärinästä siirtyvät tai sitten siinä äkkipysäykksessä ni vyöt ovat löysällä.
|
#269
|
||||
|
||||
![]()
Vielä vähän pakko pöyhiä, mutta jos vyöt on piukalla kun ajetaan mutta siirtyvät löysänä sivusuunnassa niin luulis ettei niitä saa kiinni kun vöiden mitta muuttuu kun liikkuu sivusuunnassa vai olenko ihan hakoteillä ajatukseni kanssa vai eikö ne muka ole niin piukassa ralli touhussa että on ikäänkuin penkissä täysin kiinni käsittääkseni ne on /: ja ainakin itse pitäisin mutta meikäläinen ei sellattien ohjusten puikkohin sovellukkaan kun lepikko sois aina (;
|
#270
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#271
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#272
|
||||
|
||||
![]()
Nyt tuli vihdoin viimein ajettua mogsu vaakaan ja samalla tuli ajettu maantie koeajoa vajaat 10km ja yllättävän kovaa kulki ,aika tarkkaan 100km.h vitosella kierrokset tapissa ,muuten ei isompia ongelmia maantieajossa tuntunut olevan mitä nyt löysä alusta on niin hytti keinuu mutkissa mukavasti mutta ei rata-ajoon ole tehtykään...
Pylpyrää ja jotain rohjoo kyydissä ja tankki täynnä ja minä(n.80kg) hytässä niin vaaka näytti tommosta lukemaa ,pilkku hippasen oudossa kohtaa eli ei se nyt ihan 22.5tonnii painanut eli kun tuohon levikkeiden ,tunkin ,eväiden ja apparin ym painon lisää niin ei likellekään 2.5tonnii tule kisapaino ja vaikka takavinssikin jossain vaihees tulee niin ei sitteenkään vielä ylity eli ihan tyytyväinen olen painoon kyllä... Mogsuun nyt ei hirveesti oo mitään tullu muuta ku käsijarru vermeet kahva mukaan lukien tullu asenneltuu ym pientä juttuu mistä nyt ei kuvii ole tullu räpsittyy... Tätä siinä vähän myös kynitty sen mitä töiltä ehditty... |
#273
|
||||
|
||||
![]()
Jumaleissön, onkos tuo ihan foffi-kelpoinen peli vai tuleeko pelkkään trialiin??
__________________
__________________ "Atheism: Not to do the shit that religious do to each other." http://www.eroakirkosta.fi "Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella" |
#274
|
||||
|
||||
![]()
Trialiin tulee tuo mutta tuleva foffi laite on ehkä vielä erikoisempi ja onhan tuo kuvassa oleva nähty ennenkin kisoissa...
|
#275
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mistähän toi lievä ylipaino oikein muodostuu, kun lähtökohtana kuitenkin on ollut pieni ja kevyehkö Vitara? Vai painaako se moottorin virkaa toimittava malmikasa niin maan perkuleesti, ku MashBox ja minä + vinssi ym. pikkusälää ollaan n. 450kg kevyempiä ku Mogsu. Renkaatkin taitaa mulla olla hieman raskaammat, vai onko ne sun turvakaariputket jotain superraskasta lyijyputkee. Suosittelen pientä laihdutuskuuria, jos meinaat pärjätä trialissa mulle ![]() |
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kokemuksia vitarasta | Tekniikka & Jutustelu | 68 | 10.04.2013 11:38 | |
Vitarasta yleensä? | Jouni_S | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 13.09.2012 20:32 |
kysymys automaatti Vitarasta | anracing | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.06.2011 10:21 |
M: Niva "ex-kutunjuusto" | kuttu | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 16.10.2006 20:17 |
vitarasta? | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 01.03.2006 18:23 |