![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#151
|
||||
|
||||
|
nonii...tänään aloitin asentaa intercooleri
![]() putkireikä piti tehä uus kiinnistys sähköflektille ja ota se vähän sisäänpäin. 20euron cooleri paikalla ![]() ja ahdinputket, pitkä on 2,5" ja lyhyt on 3" sitten aloitin muokka tuo linnunpönttö (eli ahdinlaatikko) siinä tuli 2,5" putki, ennen oli 2" ja sinne se jäi tänä iltana |
|
#152
|
||||
|
||||
|
nonii, nyt se on paikalla...
![]() ![]()
|
|
#153
|
|||
|
|||
|
Missä päin te tapaatte ajella yleensä, siis möyriä...? Olis mukava tulla joskus mukaan, täältä lähtis kaks blazeria lisää, tosin matalia kyllä kun vertaa tohon sun monsteriin...
Mun pitää vaan saada oma kuntoon, se toimii nyt moottorin luovuttajana vaimokkeen neliveto scottsdaleen, se laukes eilen oravaisten kirkon kohdalla... Yks kiertokanki ja mäntä meni ihan paskaks. Blazeriin laitan 350 bensan tilalle...
|
|
#154
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
mä en oo ollut mukana kun ne on ollut ajossa...mulla on aina ollut jotain muuta tekemistä, mutta pietarsaaren torilla tavatamme. mutta jos tulette joskus vaasasta voidamme tavata vaikka jepuan salessa. mä en kerkeä ajaa pietarsaaressa kuin ne ajaa sundbyssä. Tässä ne kirjoittaa: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=41009 onx teillä ajopaikkoja sinnepäin? mä vois joskus tulla sinne ajamaan, kun itellä on ajannut nämä paikkoja niin paljon puhutteko mitään ruotsia? ädinkieli on ruotsia, kyllä suomea myös käy mutta joskus tulee vaikea kun ei pysty sanoa kaikki autonosat suomeks jne.
|
|
#155
|
|||
|
|||
|
Ei kyl mitään erikoisempia ajopaikkoja oo vaasas, ylistarossa on kyl helvetin iso hiekka monttu mis me ollaan ajeltu. Mulle voi kyl puhua ruotsia, ymmärrän melki kaiken kuhan ei kauheesti väännä murretta...
Mutta toi kaveri jolla on kans blazeri on kaks kielinen ja sen äidin kieli on ruotsi.. Sulla on kyllä mahtava peli! Mun pitäs saada jostain äkkiä edes 35" renkaat, nyt on 33"...
|
|
#156
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#157
|
|||
|
|||
|
Juu olishan noi 40" mahtavat, mutku ajattelin saada ihan katsastettuakin noi 35"...
|
|
#158
|
|||
|
|||
|
Minkäslaisella syyllä meinasit saada otteeseen 35``???
|
|
#159
|
|||
|
|||
|
Ihan vaan meinasin et meen muutoskatsastamaan ne. Eikai siihe syytä tarvi...?
|
|
#160
|
|||
|
|||
|
No... jos löytyy tämmönen konttori niin ilomoittele...miekin käyn siellä....niin ei sillä etteikö olisi hyvä jotta saapi vaan muutoskatsastamalla.. mutta kun taitaa yleisimmin ainakin olla se 31` siellä otteessa se vakiokoko..
Viimeksi muokannut jp64 : 29.09.2008 09:48 |
|
#161
|
|||
|
|||
|
No on jo puhuttu katsurin kanssa 35 renkaista, ja se meinas vaan et hyvinhän ne tuola mahtuu pyörimään, et tuu vaan renkaiden kans nii kirjotetaan uus koko otteeseen... Nyt on 33:set otteessa.. Et kaippa se siitä sit...?
|
|
#162
|
||||
|
||||
|
minkälaiset ahtopaineet sulla on tossa???minul on banks turbosetti omassa ja en oo saanu
ahtamaan ku 0,5 bar.On kyllä poljettu ihan tosissaan. Paljonkohan kestäis nostaa ahtoja??
__________________
_______________ Chevrolet Blazer K5 6.2 TD |
|
#163
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#164
|
||||
|
||||
|
eli johkuu 1 bar vois nostaa ahdot jos vaihtas toisen pumpun. En oo viel nostanu yhtää syöttöö. En tiiä onko edellinen omistaja säätäny syöttöö tosta isommalle.
http://www.bankspower.com/products/show/156/11 tollain turbosetti on tos mun blazeris.
__________________
_______________ Chevrolet Blazer K5 6.2 TD |
|
#165
|
||||
|
||||
|
ahaa...no, yritä ensiks laita vähän enemmän syötö, jotain 1/4 kierros katso sitten jos jotain tapahtuu
|
|
#166
|
||||
|
||||
|
Banks settiä on tarkoitettu pienille paineille ja käsittääkseni siitä ei (muistaakseni) saa kun joku 0,4bar ulos. Se ihan siitä syystä että setti on tarkoitettu bolt-on asennukseksi ja 6.2 männät ei oikeen kestä yli 1 bar painetta.
- Eli malttia ruuvaukseen. Venemoottorit mistä otettu turbolla +250hp on matalapuristeisia, eli jotaki 18:1 luokkaa kun vakio on yli 21. Mäntien vaihdon lisäksi olis hyvä asentaa se laakeripukkien tuki ettei alakerta repeä. Niin ja lähtökohtaisestihan GM 6.2 koneita on monessa eri teholuokassa, yleisimmät ovat J ja C. J on tehokkaampi, ilman saastelaitteita, HD pumpulla ja ollut yleensä esim G-30 vaneissa (1ton). Samaa J konetta käytetty myös alunperin Hummerin 6.2 koneena. Nutti olisin kiinnostunu tekeen sun blazerin koneen turbotuksesta ym. jutun tuonne: http://gm62-65dsl.890m.com/
__________________
---------------------------------------------- Team Tostanoin Facebookissa www.maasturistit.fi www.etsama.com ------Offroad team Over the Hill--------------- |
|
#167
|
||||
|
||||
|
nyt on taas tullu vähän suunnittelet: ensiks pitäs saada kunnon akselit alla, sitten kunnon kardaanit...
Sitten ostan kunnon tosimiesten pumppu: stanadyne db2 6,5l moottorista+suuttimet...sitten pitäs tulla riittävästi soppaa että vois itse käytä se k29 turbo...olis kiva saada tehny kunnon moottoriremontti samalla kertaa... Nyt puuttuu vaan yks pikkujuttu...rahaat
|
|
#168
|
||||
|
||||
|
nyt on tullut vähän osia
kohta tulee tehokas th700 myynissä...
|
|
#169
|
||||
|
||||
|
taas on saanut jotain tehty: tuleva akseliboorit jakolaatikossa vahdettu 27boorit --> 32boorit että se mahtuu sm465in akselin päälle
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Viimeksi muokannut Nutti : 04.01.2009 19:40 |
|
#170
|
||||
|
||||
|
nyt ovat laatikko ja kardaanit maalattu...kohta saa asentaa ne
![]() ![]()
|
|
#171
|
||||
|
||||
|
näin tämä auto nyt jäi kun työnantaja lomauttaa melkein kaikki työntekijät
mä vois asentaa manuaalilaatikko, mutta sen jälkeen ei voi tehdä mitään muuta ku odottaa ja katsoa milloin saan mennä takaisin töihin. Nyt on kyllä huonot aikat maailmassa. prkl!
|
|
#172
|
||||
|
||||
|
tänään sain laatikko irti. ensiks mä teki mulle kunnon nosturi
![]() ![]()
|
|
#173
|
||||
|
||||
|
noniii, nyt tuli suuret ongelmat
![]() meinasin vaan vaihta kampiaakselin takastefa kun se vuotaa ![]() kun meni auton alla mä näki että molemmat kanneet vuotaa myös BNmotor saa joskus tehä ne kunnossa, mutta ei täällä hetkellä![]() ![]() sitten starttimoottori oli reikä, mut se saa kestää niin kauan kun se kestää ![]() hermot meni ja otin pois öljypohja kumivasaralla ja se istui niin prkl:n kova...yllätys, joku kunnon mies oli tehny tosimiesten tiiviste=vanha tiiviste+sikaflexi... ![]() taas meni hermot, oli saanut väärää stefa...prkl! soitin sinne firmalla ja se sanoi että voi olla hyllyssä, tuu käymään. Melkein 40km edes takas ilman uus stefa, se tulee nyt seuraava viikolla...weee ![]() kun mä tuli kotiin mä katselin kampiaakselin laakeri, ja se oli tosi huono. Muutava reikät! Meni sitten auton alla ja kattoi jos kampiaakseli oli saanut selkäsauna, mutta onneliseksi en oo tullut mitään siellä. ![]() ![]() Nyt olen tilannut uudet kampiaakselin laakerit ja kaikki kiertokanget laakerit, tuli maksamaan 72.30€ amerikasta Ja mä meinaa vaihtaa ne vaikka moottori on vielä autossa. Se onnistuu kun mä otan pois koko kampiaakseli, muuten varmasti menee perseen
Viimeksi muokannut Nutti : 05.03.2009 20:54 |
|
#174
|
||||
|
||||
|
Hyvältä näyttää mutta taitaa kestää muutama viikko vielä ennen mitään offailu
![]() ![]() ![]() . /Sten
|
|
#175
|
||||
|
||||
|
hehehe, no shit
moottoriremontti muutama viikko, mutta muutama vuosia ennen offailu ajattelin että mä tekeen nyt kaikki kunnossa (moottori, akselit, vaihdelaattikko, katsastus ja rungon maalaus) vauhtipyörä on nyt tilattu+kaikki moottoriosat...sitten pitäs mennä katsastus ja sen jälkeen mä alkaan vaihtaa akselit
|
![]() |
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M/V: Blazer k5 | K5 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 16.06.2007 20:32 |
| M: Blazer -86 | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 24.10.2006 13:23 | |
| M:Blazer 6,2 | O/M/V Ajoneuvot | 9 | 12.06.2006 19:38 | |
| M: K5 Blazer ´88 | O/M/V Muut | 0 | 27.09.2005 20:44 | |
| O: BLAZER | O/M/V Muut | 3 | 23.01.2005 14:19 | |