![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Missä päin te tapaatte ajella yleensä, siis möyriä...? Olis mukava tulla joskus mukaan, täältä lähtis kaks blazeria lisää, tosin matalia kyllä kun vertaa tohon sun monsteriin... ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
mä en oo ollut mukana kun ne on ollut ajossa...mulla on aina ollut jotain muuta tekemistä, mutta pietarsaaren torilla tavatamme. mutta jos tulette joskus vaasasta voidamme tavata vaikka jepuan salessa. mä en kerkeä ajaa pietarsaaressa kuin ne ajaa sundbyssä. Tässä ne kirjoittaa: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=41009 onx teillä ajopaikkoja sinnepäin? mä vois joskus tulla sinne ajamaan, kun itellä on ajannut nämä paikkoja niin paljon ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ei kyl mitään erikoisempia ajopaikkoja oo vaasas, ylistarossa on kyl helvetin iso hiekka monttu mis me ollaan ajeltu. Mulle voi kyl puhua ruotsia, ymmärrän melki kaiken kuhan ei kauheesti väännä murretta...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Juu olishan noi 40" mahtavat, mutku ajattelin saada ihan katsastettuakin noi 35"...
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Minkäslaisella syyllä meinasit saada otteeseen 35``???
|
|
|||
|
|||
![]()
Ihan vaan meinasin et meen muutoskatsastamaan ne. Eikai siihe syytä tarvi...?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M/V: Blazer k5 | K5 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 16.06.2007 20:32 |
M: Blazer -86 | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 24.10.2006 13:23 | |
M:Blazer 6,2 | O/M/V Ajoneuvot | 9 | 12.06.2006 19:38 | |
M: K5 Blazer ´88 | O/M/V Muut | 0 | 27.09.2005 20:44 | |
O: BLAZER | O/M/V Muut | 3 | 23.01.2005 14:19 |