Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 19.09.2008, 05:47
hiluximiäs hiluximiäs ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 28.12.05
Sijainti: vaasa, Finland.
Perusasetus

Missä päin te tapaatte ajella yleensä, siis möyriä...? Olis mukava tulla joskus mukaan, täältä lähtis kaks blazeria lisää, tosin matalia kyllä kun vertaa tohon sun monsteriin... Mun pitää vaan saada oma kuntoon, se toimii nyt moottorin luovuttajana vaimokkeen neliveto scottsdaleen, se laukes eilen oravaisten kirkon kohdalla... Yks kiertokanki ja mäntä meni ihan paskaks. Blazeriin laitan 350 bensan tilalle...

Vastaa lainaten
Vanha 19.09.2008, 12:28
Nutti:n Avatar
Nutti Nutti ei ole kirjautuneena
Konkari+

Rekisteröitynyt: 17.03.05
Sijainti: Jeppo, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hiluximiäs Näytä viesti
Missä päin te tapaatte ajella yleensä, siis möyriä...? Olis mukava tulla joskus mukaan, täältä lähtis kaks blazeria lisää, tosin matalia kyllä kun vertaa tohon sun monsteriin... Mun pitää vaan saada oma kuntoon, se toimii nyt moottorin luovuttajana vaimokkeen neliveto scottsdaleen, se laukes eilen oravaisten kirkon kohdalla... Yks kiertokanki ja mäntä meni ihan paskaks. Blazeriin laitan 350 bensan tilalle...

mä en oo ollut mukana kun ne on ollut ajossa...mulla on aina ollut jotain muuta tekemistä, mutta pietarsaaren torilla tavatamme. mutta jos tulette joskus vaasasta voidamme tavata vaikka jepuan salessa. mä en kerkeä ajaa pietarsaaressa kuin ne ajaa sundbyssä.
Tässä ne kirjoittaa:
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=41009

onx teillä ajopaikkoja sinnepäin? mä vois joskus tulla sinne ajamaan, kun itellä on ajannut nämä paikkoja niin paljon puhutteko mitään ruotsia? ädinkieli on ruotsia, kyllä suomea myös käy mutta joskus tulee vaikea kun ei pysty sanoa kaikki autonosat suomeks jne.
Vastaa lainaten
Vanha 19.09.2008, 15:57
Jäsen

Perusasetus

Ei kyl mitään erikoisempia ajopaikkoja oo vaasas, ylistarossa on kyl helvetin iso hiekka monttu mis me ollaan ajeltu. Mulle voi kyl puhua ruotsia, ymmärrän melki kaiken kuhan ei kauheesti väännä murretta... Mutta toi kaveri jolla on kans blazeri on kaks kielinen ja sen äidin kieli on ruotsi.. Sulla on kyllä mahtava peli! Mun pitäs saada jostain äkkiä edes 35" renkaat, nyt on 33"...
Vastaa lainaten
Vanha 20.09.2008, 17:20
Nutti:n Avatar
Nutti Nutti ei ole kirjautuneena
Konkari+

Rekisteröitynyt: 17.03.05
Sijainti: Jeppo, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hiluximiäs Näytä viesti
Ei kyl mitään erikoisempia ajopaikkoja oo vaasas, ylistarossa on kyl helvetin iso hiekka monttu mis me ollaan ajeltu. Mulle voi kyl puhua ruotsia, ymmärrän melki kaiken kuhan ei kauheesti väännä murretta... Mutta toi kaveri jolla on kans blazeri on kaks kielinen ja sen äidin kieli on ruotsi.. Sulla on kyllä mahtava peli! Mun pitäs saada jostain äkkiä edes 35" renkaat, nyt on 33"...
unohda nuo 35" ja osta mun 40" renkaat
Vastaa lainaten
Vanha 22.09.2008, 21:29
Jäsen

Perusasetus

Juu olishan noi 40" mahtavat, mutku ajattelin saada ihan katsastettuakin noi 35"...
Vastaa lainaten
Vanha 23.09.2008, 07:26
jp64 jp64 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 05.07.07
Sijainti: Kuopio
Perusasetus

Minkäslaisella syyllä meinasit saada otteeseen 35``???
Vastaa lainaten
Vanha 28.09.2008, 14:58
Jäsen

Perusasetus

Ihan vaan meinasin et meen muutoskatsastamaan ne. Eikai siihe syytä tarvi...?
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M/V: Blazer k5 K5 O/M/V Ajoneuvot 1 16.06.2007 20:32
M: Blazer -86 O/M/V Ajoneuvot 3 24.10.2006 13:23
M:Blazer 6,2 O/M/V Ajoneuvot 9 12.06.2006 19:38
M: K5 Blazer ´88 O/M/V Muut 0 27.09.2005 20:44
O: BLAZER O/M/V Muut 3 23.01.2005 14:19

Sivu luotu: 04:48 (GMT +2).