![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Kokonaan vaan turbolta lähtien uusiksi,putkien sovitus laippoihin ajatuksen kanssa että tulee turbon epämääräisestä lähdöstä juohevasti pyöreäksi putkeksi.Hukkaportin kanava olisi hyvä eriyttää ihan turbon jälkeen jonkun kymmenen sentin matkalta,tosin vakiokoneessa tuskin paljon merkkaa.3" ei ole liioittelua ja vaimennin lienee hyvä olla...
Bensakoneissa on ahdot noussut parhaimmillaan 0,5bar pelkästään tuolla putken teolla ja kaverin pajerossa kulutus tipahtanut rajusti poistetun takapöntön ansiosta.Niin ja joskus on tullut todettua että rosteriputki on äänekkäämpi kuin musta(suora putki,611 valmet turbolla) Viimeksi muokannut Jappi : 27.02.2009 01:18 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Tarinoita tosi elämästä (työ sellaisesta) | Ex_inkkari | Chit-Chat | 5 | 15.11.2006 23:18 |
Päivä kunnon kansalaisen elämästä! | Dr.Fhalcion | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 29.02.2004 22:50 |
Päivä kunnon kansalaisen elämästä! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 16:58 |
Parannusvoimat ja sielun olemassaolo todistettu! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 15:58 |