Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 27.02.2009, 01:15
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Kokonaan vaan turbolta lähtien uusiksi,putkien sovitus laippoihin ajatuksen kanssa että tulee turbon epämääräisestä lähdöstä juohevasti pyöreäksi putkeksi.Hukkaportin kanava olisi hyvä eriyttää ihan turbon jälkeen jonkun kymmenen sentin matkalta,tosin vakiokoneessa tuskin paljon merkkaa.3" ei ole liioittelua ja vaimennin lienee hyvä olla...

Bensakoneissa on ahdot noussut parhaimmillaan 0,5bar pelkästään tuolla putken teolla ja kaverin pajerossa kulutus tipahtanut rajusti poistetun takapöntön ansiosta.Niin ja joskus on tullut todettua että rosteriputki on äänekkäämpi kuin musta(suora putki,611 valmet turbolla)

Viimeksi muokannut Jappi : 27.02.2009 01:18
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Tarinoita tosi elämästä (työ sellaisesta) Ex_inkkari Chit-Chat 5 15.11.2006 23:18
Päivä kunnon kansalaisen elämästä! Dr.Fhalcion Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 29.02.2004 22:50
Päivä kunnon kansalaisen elämästä! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 18.12.2001 16:58
Parannusvoimat ja sielun olemassaolo todistettu! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 18.12.2001 15:58


Sivu luotu: 01:02 (GMT +2).