
24.02.2009, 08:55
|
 |
Konkari
|
|
Rekisteröitynyt: 17.10.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 522
|
|
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mikki3011
Td5:
- kivikossa epämukavampi, sammuilee herkästi
- pakkasella "omat jutut", ei välttämättä paras metsässä niinä päivinä
- sähköisesti ohjattu ja EGR-varustettu (helposti poistettavissa)
+ voimaa "happipaikoissa" kun poistettu "turhat" osat pakoputkesta
+ kone ja vesipumppu ikuisia
+ ei savuta, eikä kärytä
+ kuolee laakista, ei kannata edes yrittää "mettäremontteja"
200/300Tdi
- haisee ihan vanhalle mersulle tyhjäkäynnillä (Ei haise jos poistaa pakoputkesta ylimääräiset osat)
- jakopään koppaan tehtävä muutos, jotta saa sinne ahtopainetta!!!
- Arabit rakentaa öljynporaustelineen auton parkkipaikalle (poistumisen jälkeen)
- laturin hihnankiristimen laakerit kulutustavaraa (Näitä saa halvalla mistä tahansa laakerikaupasta.)
+ kansipahvit kestää, varsinkin 200:lla (vesipumppu lohkon alareunassa, ei haittaa pikkuvuodot)
+100varma mylly, vääntää alhaalta, menee "vakiosäädöillä" kierroksilla polvilleen
+ ei sammu ihan helpolla
+ saa korjattua mettässä, voi ajaa vaikka 3:lla (jopa 2:lla) pytyllä, kunhan saa käyntiin
+ savuttaa sairaasti tyhjäkäynnillä, joten hyttyset(kin) pakenee
+ saa tarvittaessa "tuunattua" 2,8L ja siitä kikkaailemalla kunnon WOIMAmoottorin
Oma mielipide: 90" Tdi ehdoton "kikkailukone", 110" Tdi maastobussi ja Td5 sopii muihin LR tuotteisiin ja 130" maantiejunaan...
|
Lisäsin pari omakohtaista kokemusta tuohon 300Tdi sarakkeeseen.
__________________
Vain maine kulkee edellä...
|