![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Tunkkaat keulan ylös, ja kiristät vääntösauvojen säätöpultit. Pultit löytyy vääntösauvojen takapäästä.
En nyt muista oliko 89 mallissa vielä lehtijouset takana? Jos on lehtijouset, niin pidemmät riiput vaan. Jos oli jo kierteillä, niin jotkut sopivat pidemmät vieterit. Menee katsastuksesta läpi, jos riiput ovat asilliset ja järkevän korkuiset. Korkeuden muutos täytyy (täytyisi) tietenkin muutoskatsastaa. Ja tietysti jarruletkut täytyy riittää ulos joustossa. Itsellä metsäpajero kiristetyillä sauvoilla, ja jatketuilla riipuilla.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Lisää modeja? | T.T.T | Chit-Chat | 17 | 21.04.2008 15:41 |
Lisää potkua Pajeroon ? | PaJeRo | Tekniikka & Jutustelu | 68 | 27.04.2005 07:02 |
Maavaraa | Ex_inkkari | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 25.04.2005 21:40 |
lisää politiikkaa | SamppaFIN | Jokes | 0 | 26.11.2002 21:00 |