Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 20.02.2009, 22:42
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.327
Perusasetus

Tunkkaat keulan ylös, ja kiristät vääntösauvojen säätöpultit. Pultit löytyy vääntösauvojen takapäästä.

En nyt muista oliko 89 mallissa vielä lehtijouset takana? Jos on lehtijouset, niin pidemmät riiput vaan. Jos oli jo kierteillä, niin jotkut sopivat pidemmät vieterit.

Menee katsastuksesta läpi, jos riiput ovat asilliset ja järkevän korkuiset. Korkeuden muutos täytyy (täytyisi) tietenkin muutoskatsastaa. Ja tietysti jarruletkut täytyy riittää ulos joustossa.

Itsellä metsäpajero kiristetyillä sauvoilla, ja jatketuilla riipuilla.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Lisää modeja? T.T.T Chit-Chat 17 21.04.2008 15:41
Lisää potkua Pajeroon ? PaJeRo Tekniikka & Jutustelu 68 27.04.2005 07:02
Maavaraa Ex_inkkari Tekniikka & Jutustelu 35 25.04.2005 21:40
lisää politiikkaa SamppaFIN Jokes 0 26.11.2002 21:00


Sivu luotu: 11:20 (GMT +2).