![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
vetarit vaihdettu, samoin laitoin toiselle puolen uuden käsijarruvaijjerin. vaihdoin jakajaan 25 asteen ennakonrajoitin nappulan edellisen 21 asteisen tilalle ja laitoin löysemmät jouset keskipakosäätimelle, vieläkään ei yläkierroksilla silti pelaa kunnolla, varmaan täytyy vieläkin herkemmät jouset laittaa, se tuntuu jäävän myöhäselle 2 tonnin jälkeen...
|
|
||||
|
||||
![]()
argh.. kävin eilen nopean testiajon tossa Mantilaranchilla eilen, epähuomiossa pudotin semmosen kaivurilla tehdyn metrin portaan liian vauhdilla alas niin meni etukardaanista putki linttaan ja jonkuverran vääräänkin, aikalailla ravisti kotio körötellessä, ja on vielä niin vahvaseinämäistä putkea että ei auta lämmöllä yrittää oikasta joten koko putki oon vaihdettava, täytyy vaan löytää sopivaa värkkiä siihen.
|
|
||||
|
||||
![]()
Hydrauli sylintereissä olevaa putkee pistät siihen niin hyvä tulee.. Kauan se taiskin olla ajossa taas
![]()
|
||||
|
||||
![]()
joo, jotain täytyt koittaa kattoa... olihan se... monta päivää jo... isäukkokin jo taisi ekan kerran mainita jotain huonosta onnesta... mitää semmosta ole, mä vaan oon surkee kuski
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ei vissiin kovin paksulla seinämällä tai kai sillä massalla menee mikä vain lyttyyn.. Eikös se ollut jotain niitä jenkkilästä tulleita osii se kardaani?
|
||||
|
||||
![]() tommonen, High anglen tekemä "one ton" kardaanihan se on, pitäis olla aika vahvaa putkea tuo, käyttäähän ne noita vallan crawlwreissaan siellä, tosin ne painaa 6 miljoonaa tonnia vähemmän, hitto kun sais laihdutettua tota autoa jostain.. misähän sen alottais... sillähän se kevenis mahdottomasti kun sen vaihtais suzukiin, eikö ? Viimeksi muokannut Rytari : 06.03.2009 20:50 |
|
||||
|
||||
![]()
Voi pska. Mutta jos kovin jämerästä teet kardaanin, niin sitte samanlaisessa paikassa menee joko pinioni tai jakolaatikko...
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
L-200:sen ropaamista/joustoja | Lavamitsu | Tekniikka & Jutustelu | 74 | 11.08.2008 19:47 |