![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
toimiiko tuommoinen manuaalikoneiston kanssa? vai oisko jollakin tietoa mikä ois hyvä manuaalikoneiston kanssa? ja mekaanisella siirrolla(th700)?
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Jos keppi toimii automaattikoneiston kanssa, se toimi samalla laillai manuaalikoneiston kanssa myös. Samoissa kohdissahan ne pykälät on. Toimiiko se hyvin on eri asia. Toi lokar shifteri on kyllä siitä kätevä että siihen saa 32" pitkän kepakon! Sitten kun tulee käännetty kaavio, eli isoin vaihde takana ja ykkönen vapaan vieressä, niin olis hyvä olla erilailla ne stopparit tai "haitat" eri pykälien välillä. Siks noista useimmista kepeistä missä on aina eri versio normi ja käännetylle kaaviolle. Piratella on oikein hyvä artikkeli aiheesta. http://www.pirate4x4.com/tech/billavista/shifter/ Ja tossa olis 73 vaihtoehtoa th700 käskyttämiseen. http://store.summitracing.com/egnsea...115+4294805820 Räikkäsifterit kannattaa kyllä maastokäytössä mun mielestä unohtaa, gate tyyppinen on logisempi kun veivataan eestaas. Niitä ei ollut summitilla kuin 13 vaihtoehtoa th 700 looraan. Mä oon tykänny tosta omaan th350 tulleeseen quarter stickkiin. Ja samaa löytyy th700 myös. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
no kylläpä minä sitten olen ymmärtänyt vähän ulkomaan kieltä oikein... piti vain tyhmänä varmistaa..
kohtapas se nähdään miten toimii,tuommonen on tulossa ja juurikin 32" kepukalla.kokeelle.. mutta tuossahan summitilla on hyvä valikoima rueta ehtiin parempaa jos ei miellytä. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä minulle käy hyvin räikkäshifteri. Käännetyllä kaaviolla, ja shifteri (Hurst Pro-Matic 2) pikkaisen viilattu niin että pakille asti menee keppiä nostamatta tai painamatta. Näin pakin ja ykkösen väliä kepittäessä ei tarvitse kuin keppiä sohaista kaksi kertaa ja haluttu pykälä on silmässä.
Tuohon shifteriin jotenkin ehkä sais sellaisen pakkikepin, jota tölväistyä on aina pakkivaihde päällä. En ole vielä sitä toteuttanut mutta ehkä joskus. |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kaverilla on chevy pickupissa joku B&M mega räikkä ja siinä on sellanen ite tehty pikkukeppi lisänä josta taaksepäin vetämällä saa "pakkoykkösen" päälle laakista. Ja sitten voi räikällä vaihtaa eteenpäin. Jotenkin noin vois ehkä tehä sen pakkikepinkin. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Tuli nyt tuollainen Lokari sitten hommattua TH350:stä käskemään. Kohtuullisen hyvin sattui alkuperäisen tikun paikalle. Alkuperäisen suojapellin loppuviimeistely vielä uupuu.
Laadukkaan oloinen shifteri ja vapaavalon kytkinkin tuosta löytyi. Vaihdekaavio on nupissa ja nuppia keskeltä painamalla vapautuu keppi. Hyvältä tuntuu kylmät tyypit. |
#7
|
||||
|
||||
![]() Vaihdekaavio
Mitäs tuo katsastussetä sanoo tuosta lokarin kepistä kun siinä ei ole vaihteenosoitinta? Riittääkö tuo nupin kaavio?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mikä on maasturi ja mikä citymaasturi | JouniN | Chit-Chat | 73 | 26.04.2016 17:14 |
Mikä alennin mikä teho? | p3ku | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 07.02.2006 22:33 |
tunnistus apua, mikä vinssi mikä kartaani? | Hiprakka | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 03.12.2005 18:30 |
mikä mikä auto.äänestys. | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 09.08.2004 23:07 | |
Koteloa vaihdettaessa mikä kestää ja mikä hajoaa | mika | Hardware | 0 | 26.12.2001 14:04 |