Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 19.02.2009, 18:02
L-200:n Avatar
L-200 L-200 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 28.07.04
Sijainti: Äänekoski, Finland.
Viestit: 2.158
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Niin ja 2-Gen pajerossahan on mitsun 100% tehdaslukkoakin, joka on myös paineilmatoiminen. Jos sellaisen akselin/perän saa jostain, niin sekin on yksi vaihtoehto.
siellä o sähkölukko eikä paineilmatoiminen lukko
SS-vaihteistolla olevissa autoissa etuakselin kytkentä on alipaineella, muutoin normaalisti mekaaninen kytkentä

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 19.02.2009, 20:55
Janex Janex ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 19.09.03
Sijainti: Rovaniemi, Finland.
Viestit: 317
Perusasetus

On mahollista että on kitkalukko takana tai sitte ei. Mulla ollu kaksi -88 vuoden pätkäpajeron perää osina ja toisessa oli kitkalukko ja toisessa avoin perä. Kemppilukko ihan hyvä ratkasu taka-akselille,jos ei aja talvella (pyörähtää tosi helposti lukko päällä pätkä vielä herkemmin ku pitkä) ja on toinen perä heittää katastukseen. Kestää kyllä ja toimii varmasti, eikä syö rengastakaan niin pahasti ku vois kuvitella. Eteen en kemppiä suosittele... menee tosi jäykäksi ohjata ja tehostaja ei kauaa kestä.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 19.02.2009, 23:05
tepa250d tepa250d ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 17.08.08
Sijainti: oripää
Viestit: 533
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja L-200 Näytä viesti
siellä o sähkölukko eikä paineilmatoiminen lukko
SS-vaihteistolla olevissa autoissa etuakselin kytkentä on alipaineella, muutoin normaalisti mekaaninen kytkentä
missäs se sähkö moottori on siinä taka akselissa on
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 20.02.2009, 14:07
mki:n Avatar
mki mki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 04.05.04
Sijainti: ÄÄNEKOSKI, Finland.
Viestit: 365
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja L-200 Näytä viesti
siellä o sähkölukko eikä paineilmatoiminen lukko
SS-vaihteistolla olevissa autoissa etuakselin kytkentä on alipaineella, muutoin normaalisti mekaaninen kytkentä
Kyl se muuten on paineilmalukko, kalvopumppu on taklokarin päällä jossakin....

Edittiä: Mitsu foorumil on yks hemmo joka vaihto gen1 pajeroon gen2:sen 4.625 perät (8")... ja tuohon ko. välitykseen sai arbin lukon etuperään, muita avattavia sinne ei koneistamatta taida saahakkaan

Edit2 edit orgis edit txt 4.875-> 4.625

Viimeksi muokannut mki : 24.02.2009 19:08
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 20.02.2009, 18:09
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja L-200 Näytä viesti
siellä o sähkölukko eikä paineilmatoiminen lukko
SS-vaihteistolla olevissa autoissa etuakselin kytkentä on alipaineella, muutoin normaalisti mekaaninen kytkentä
Väärin sielä on paineilmatoiminen lukko. Mutta kompressori toki lähtee käyntiin sähköllä kuten ARB:ssäkin. Mitsun oma tehdaslukko toimii ilmalla, ei sähköllä.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan Pätkä pajeroon taakse lukot Pylkas O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 30.11.2008 14:54
Ostetaan Manuaali lukot pajeroon Osmo87 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 04.11.2008 11:11
M: HJ-60 -88 100% lukot juhasiren O/M/V Ajoneuvot 5 10.06.2007 23:42
BJ:n lukot tmato Tekniikka & Jutustelu 7 16.01.2005 23:01
Lukot wallu Tekniikka & Jutustelu 35 08.06.2004 19:38


Sivu luotu: 20:48 (GMT +2).