|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
Suzukin koneremontti kuvia.Suzukin sinänsä näyttävä sininen savuverho saattaa häiritä kanssaoffareita, eli kone auki. Vajaa pari tuntia auton sisään ajamisesta männät pöydällä. Öljyrenkaan päittäisvälys noin 2 mm, sieltä ne öljyt on varmaan palotilaan karannut. Nokka-akselin laakeripukeista on ruuvit löysällä ja pari irronnut kokonaan. Tietääkö tosta männästä onko stanu koossa? Ei näkynyt ainakaan mitään ylikoko merkintää. Oliskohan snorkkelin asennus perusteltavissa?
|
#2
|
||||
|
||||
Ois varmaankin suurin savutus hävinny putsaria vaihtamalla...
|
#3
|
||||
|
||||
Savutusta on ollu kokoajan, kun Suitsa on ollu mulla.
Männät on vissiin stanut, mutta mistä renkaat? Alkuperäisenäkö? Eipä ollu alkuperäisenäkään maassa, eikä tietoo koska tulee. Mistäs muut niitä on saanu, vai sopiiko jonkun muun vehkeen renkaat? Viimeksi muokannut luppakorva : 26.11.2008 12:55 |
#4
|
|||
|
|||
eikös tammer-diesel tampere ja nekalan toimipiste pystyisi toimittamaan ainakin`? viime talvena muistaakseni sieltä haki yks työkaveri suikkaan männät + renkaat kun puuttui männästä helmakin kokonaan =)
|
#5
|
||||
|
||||
Mitenkähän huonoon happeen tuommosen suikan koneen voi ajaa ennen kuin se lopettaa hengittämisen? Rupeaa tuntumaan tuo oma konekkin aika väsyltä, pieneen ylämäkeen kun tulee kaasu pohjassa (n.90km/h) niin hyytyy hetkessä alta 60km/h
|
#6
|
||||
|
||||
Ylikoko renkaita löyty, pitää ottaa vähän päästä pois. Myös mäntiä olis ollu.
Mun Suzuki oli vielä ihan pirteä tolla suodattimella, ihmettelin vähän et oli noin tukkonen ja kulki vielä ihan hyvin. Toinen noista irronneista nokka-akselin laakeripukin ruuveista on vielä kadoksissa, ei se nyt kokonaan voi koneen sisään kadota. Viimeksi muokannut luppakorva : 27.11.2008 12:01 |
#7
|
||||
|
||||
meitin räppi suikka on kolissu jo niin kauan kun tiedän eli n:6 vuotta ja vielä kulke hemmetin huonosti...
Saa nähä mitä sieltä löytyy jahkas se tulee avattavaksi. Alkaa kolkotus jo olemaan sitä luokkaa että tarvis suojaimet kun ajelee
__________________
Perillepääsy ei ole tärkeintä vaan matkanteko SLCK#51 http://www.4x4cup.com/ http://www.ramin.fi/ 3Tower takaisin |
#8
|
||||
|
||||
Monta "loppuunajettua" sj410 moottoria on pelastettu säätämällä sytkä oikeasti kohdalleen. Kärkien kosketuskulma ja ennakko mittarilla kohdalleen niin johan toimii. Kärkiväli on oikeasti aika tarkka, ulkomuistista kosketuskulma on 52astetta +- 3 astetta.
|
#9
|
||||
|
||||
Aamulla kasasin suitsan koneen, ei savuta enään.
Kadoksissa ollut ristipääruuvikin löytyi lattialta. Männänrenkaan päittäisvälykseksi koitin rälläköidä 0,2 mm. Nyt ajellaan rauhassa sisäänajoa. Remontin hinnaksi tuli noin 110 eur. Halvemmalla olis saanu koneen, mutta olisko yhtä hyvä ja omat sormenjäljet männässä lisää suzukin tunnearvoa. |
#10
|
|||
|
|||
Lainaus:
|
#11
|
||||
|
||||
ebayssa on orkkis koon männänrenkaita litraseen koneeseen. Hintaa tulee englannista postikuluineen reilut 20e. Vielä tänään (19.2) oli 6 settiä myyjällä kaupan.
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Suzukin koeajoa (kuvia). | luppakorva | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 15.08.2007 06:36 |
suzukin akseliremontti kuvia. | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 30.06.2006 12:14 | |
BJ:n koneremontti | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 11.01.2006 10:11 | |
Koneremontti LJ-70 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 10.07.2005 00:08 | |
Koneremontti, vaihteisto myös | Shuttle | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 31.08.2004 19:02 |