![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Tänään taas välitöinä Mogsuakin kerkes vähän tekeen, pohjapanssarikin tuli taasen hepattua paikoilleen (: Takatuet poissa... Ja takatuet lyhennettynä se taitettu osuus ylhäältä pois ja pari muutakin putkee... Tällänen se "tuplapelti" hässäkkä kai sitten on? Mites onko muuten jotain estettä jos yhdistän tuon ulkopuolisen pääkaaren tuohon sisäpääkaareen jollain putken pätkillä ,tukisi vaan ulkokaaria...
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Meillä ainakin rankessa on ulko ja sisäpuoliset etukaaret ja ulkopää lähtee myös pääkaaresta. Eurorialissa kaadettuamme suomalainen pääkatsuri katsoi, että voi voi pojat meni kaaret johon lisäsi katsottuansa sisäpulelle että OK lisää hanaa näähän on suorassa tälläpuolella viä =) itse kyllä kyselin ekana että tartteeko vetää jostain ulkopuoli poikki, kun on sisällä vielä ehjät.
et sillä haavaa nido kii vaan, mutta muista että jos ulkopää retkahtaa niin ainahan se jättää jälkee sisälle.... eikös sulle olis hyvä laittaa eteen ja taakse ns.puuhun nojaamista varten lisäputket? etukulmista katolle ja takapäähän ulommas kuin takatuet? sillain voi yrittää ajaa takaisin pystyynpäin puutavasten kallistunutta autoa? ja sitäpaitti PS:sulla ei olisi autossa ylimääräiset putket pahitteeks=) |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mitä tulee noihin "nojaus"putkiin niin en taida semmosii tarvita ku en uskalla kuitenkaan kallistaa niin paljoo (; |
#4
|
|||
|
|||
![]()
niin vitukkaassa on ulkopuolen kaaret leveämmällä kuin auton pellit= konepeitto mahtuu aukeamaan vaikka etupäässä olisi nojaus putket =) ????
niin sulla ei ole tapana nojailla.... vaan kerrasta kaato =) |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Taitaa kattoputket vaan olla niin kapeella ettei aukeis kuin puoliväliin ,mut eihän tojotan koneesen mitään remonttii tartte tehdä ettei auki tarttis peltiäi saadakaan (: |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
No mut tänään vähän taas kerkes kaariakin jatkaan mutta materiaali loppui kesken... Hanttarin puoleisen putken kans oli pikku ongelmii kun lämmitys laite on hippasen edessä mutta jotenkin sekin sinne lopulta istu tosin 10-15mm alempana kuin kuskinpuolen niinkuin väliputkesta näkee,kun ei osaa niin ei osaa... Penkkien kiinnitys tai mikä noille "koteloille" nyt sitten olis oikee nimi niin tuli muokattu n.30mm alemmas ku oli jo muutenkin pirun korkeella ja nyt ku kaaret hytis ni olis tullu jo suht ahdastakin kypärä päässä... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kokemuksia vitarasta | Tekniikka & Jutustelu | 68 | 10.04.2013 11:38 | |
Vitarasta yleensä? | Jouni_S | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 13.09.2012 20:32 |
kysymys automaatti Vitarasta | anracing | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.06.2011 10:21 |
M: Niva "ex-kutunjuusto" | kuttu | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 16.10.2006 20:17 |
vitarasta? | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 01.03.2006 18:23 |