![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
kuka ottaa herneen nenääitse en ole ajanu yhtää kisaa enkä tätä menoo ees rupee.. mutta oikeesti voiko kukaan sanoa ihan suoraan että ei oo mitää merkitysta ajaako kahestaa vai kuudestaa? osahan voi vetää tirsaa siinä kyydissä, viritellä kaiken näkösiä moottoriteitä sinne mettää, kävellä siinä auton perässä rasteille, vetää sitä köyttä sinne puuhu ja mitä nyt ikinä mielee juolahtaa.. rupes heti tekee mieli hametta.. oikeesti jätkät hei!
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
4x
Kattokaa joku kisa sellain että autossa ei saa olla kuin kuski ja appari. Sit nähdään miten pärjää nää joilla on useampi ukko ollut autossa eipä taida sijotukset olla enään samoja Olen veteraaniluokan kannalla ja ihan sama ajaako orggis vaiko proto luokan autoa koska veteraanit on herrasmiehiä
|
|
#3
|
||||
|
||||
Veteraani luokka kiinnostaa
jos appari saa olla alaikäinen ja vain kuski yli 50v on meidän tiimi valmis.Oikeasti veteraani joukkue kyllä pitäis koostua vain yli 50v jäsenistä huolto vois olla nuorempaa siis KANNATETAAN veteraani luokkaa.
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]()
__________________
Perillepääsy ei ole tärkeintä vaan matkanteko SLCK#51 http://www.4x4cup.com/ http://www.ramin.fi/ 3Tower takaisin |
|
#5
|
|||
|
|||
luokka
vaihtakaa laija jos on liian vaikeita rasteja t. savis
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Ihan OT:nä alkuperäiseen otsikkoon, mutta ihan pakko kommetoida toisesta näkökulmasta.
Eli mietin kisajärjestäjänä tätä asiaa. Jos osallistujamäärää autossa rajoitetaan kuski+appari, montakohan autokuntaa oikeasti viivalla olisi? Järjestävä taho joutuu kuitenkin tekemään ihan yhtä suuren työn, oli autoja 50 tai 100. Ja jos osallistujamäärä putoaa, se näkyy samantien järjestävän tahon budjetissa. Näitä kisoja kun ei valitettavasti pyhällä hengellä saati pelkällä tahdolla tehdä, rahaa vaan tarvitaan erinäisiin maksuihin (mm. kilpailutoimiston vuokra, wc:t, lupamaksuja jnejnejne...). Käsittääkseni suuri osa porukasta on kuitenkin hauskanpito-mentaliteetillä mukana, "isommalla porukalla on hauskempaa"- ajatuksella, kuten allekirjoittanut (omalla nimellä). Se on aika iso lovi järjestäjän budjettiin jos osallistumismaksuista (jotka näissä kinkereissä on kaiketi se päätulo) tuleva raha tippuu puoleen. Onko oikea ratkaisu kaksi eri sarjaa, pipo tiukalla ajavat vs. hauskanpitäjät? Kysymys johon vastaus pitää pohtia toisaalla toisten ihmisten toimesta. Ja mun mielestä on ihan oikeutettua, että kisajärjestäjän taskuun jää jotain jolla se voi palkita talkootyöläisiä, on se sitten saunailta, pikkujoulut tai uudet tiimitakit. Antaa vaan pikkusen potkua porukalle tulla seuraavanakin vuonna auttamaan ja uhraamaan vapaa-aikaa tämän hassun harrastuksen pariin. Viimeksi muokannut Saija : 17.02.2009 21:41 Perustelu: Lisätty viimeinen kappale |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Jos tehääkin vain kolme luokkaa veteraanit eli kuski ja appari molemmat yli 40v, perhe luokka jossa autossa voi olla poppoo niin paljonko mahtuu + lemmikit
, kisa luokassa olis sit vain kuski ja appari alle 40v. Enään ei olisi sit rengas koko ratkaseva missä luokassa ajaa, onhan noilla pikkupyörillä haettu välistä enemmän rasteja kuin isomilla pyörillä
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Onko 40v jo veteraani?
Saijan ajatus on täysin päinvastainen mitä ite olen ajatellu. Tähän asti on aina oltu hauskaa pitämässä kahdestaan ja jos haluaisi tosissaan ajaa cupin voitosta niin sitten pitäisi olla vähintään kolme autossa. Voisihan sitä ajatella hauskemmaksikin koska se olisi helpompaa. Kahdestaan ajamalla on oikeasti altavastaajana 3 ja 4 hengen porukoille. Toki kolmas henkilö olisi vaarallisilla rasteilla myös turvallisuutta parantava asia kun kuskin ei tarvis nousta autosta ollenkaan. |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Ei näytä taas pysyvän jutut otsikon aiheessa.. Niin heitetään lisää vettä kiukaalle eli toistan samat jutut kuin muutamassa muussakin topicissa:
7-hengen hoojiita sun muita linja-autoja saa vapaasti ostaa, ihan turha valittaa ettei autoon mahdu. Me ajellaan silti kahden hengen tiimillä, kun vaan tuli auto tehtyä niin ettei kolmas mahdu. Ainoa valitus ja vaikerrus tulee siitä että joutuu kiipeämään autosta pois kuvaa varten, siinä ihan oikeasti voi sattua jotain.. |