Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 14.02.2009, 11:01
LukkoUaz:n Avatar
LukkoUaz LukkoUaz ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.08.06
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 101
Thumbs up

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja A-P Näytä viesti
Eilen illalla sain taka-aksilan jousipakkojen alle, ja siinä muutamia hetkiä auton alla ährättyäni sain älynväläyksen runkovaurioiden korjaamisesta: nyt kun SOA tulee, niin tarvitaanko tuota akseliylistysväistöä runkopalkissa? Olisi aikas komeeta uusia koko rungon takapuolikas suoralla palkilla. Ottaako kiinni? Ahdistaako? Miksi ei? Jos ei muuta haittaa, niin haittaisiko kilvittämistä (JOS joskus vielä...)?
Omaan hojoon tein just tolleen. Piti vaan ottaa pois neljä taaimmaista korikorotuspalaa pois( 50 mm). Näin ollen etummaisia ei
tulla ikinä purkamaan pois = hyvästi soasuunnitelmat (en varmaan ois kyllä tehnykää). Takajousien taaimmaisien korvakkojen ja runkopalkin väliin piti vaan askarrella paskarrella korotuspalat (luonnollisesti sen korkuset kun runko nous). Leimalla en oo vielä ehtiny käymään kyseisellä teoksella, itketään siellä sit. Omasta mielestäni sen verran hyvin toteutettu + tinattu kiinni, ettei
pitäs olla rutisemista.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Rangeen TBI, Suikkaan suora sytkä yms... pjtk Linkit 1 23.03.2006 21:13
Suzuki 410 Hyvä suora konepelti O/M/V Muut 1 30.10.2005 12:09
O: SJ413/Samurai konepelti, suora LaaLaa O/M/V Muut 0 11.10.2005 09:47
M: 2.0 24v toyon suora kutosmotti bj45lava O/M/V Muut 0 15.10.2004 21:18


Sivu luotu: 13:16 (GMT +2).