![]() |
![]() |
|
Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? Kysymyksiä foorumiin tai sen käyttöön liittyen. Nämä viestit toimivat toistaiseksi FAQ:in tyyppisenä tietolähteenä. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Offipalstan säännöistä
Tervehdys,
Vastaan nyt nopeasti, mutta palaan asiaan työpäivän jälkeen paremmin. Lyhyt kommentti viestien poistoista, koskien muita kuin O/M/V-foorumeita: Usein viestiketjun aloittavaan viestiin (topic) tulee todella hyviä ja hyödyllisiä vastauksia. Jos viestin aloittaja myöhemmin päättää tuhota topicin, oli syy mikä hyvänsä, olisi todella sääli jos nämä hyvät ja hyödylliset replytkin katoaisivat bittitaivaaseen. Minun mielestäni pääsääntöisesti mitään ei poistettaisi. Niissä tapauksissa kun joku projektikuvaus halutaan saada syystä tai toisesta palstalta pois, parasta olisi ottaa yhteyttä ubermodiin jotta saataisiin viesti pois niin, että mahdolliset hyvät replyt pystyttäisiin eriyttämään omiksi topiceikseen. Kuten käyttäjä sanoi, liian usein poiston syynä on jonkinlainen "lapsetus". Sen näkee siitä kun pyritään kaikki omat viestit tyhjentämään tai muuten suttaamaan. Tällaista pelleilyä ei mielestäni pysty mitenkään perustelemaan. Mitä OKA66 tapaukseen tulee, toimin minulle toimitettujen tietojen perusteella, eikä minulla ole moderaattoreiden sanaa syytä epäillä. Sääli, ettei offipalsta pystynyt ks käyttäjälle enää mitään hyötyä tarjoamaan. Kyseisellä henkilöllä näytti kuitenkin olevan tilillään yli 600 postausta ja oli ollut mukana jo vanhan palstan ajoilta. OKA66 on sydämellisesti tervetullut uudestaan palstan jäseneksi kunhan vaan pystyy sitoutumaan palstan pelisääntöihin. Jotta kaikki olisivat säännöistä tietoisia, tulee kaikki moderaattorien noudattamat periaatteet kirjata "palstan sääntöihin". Ei riitä että "aina on toimittu näin" tai että varoituksilla viedään säännöt ihmisten tietoon. Kaikki säännöt tulee olla kirjattuna tuossa Samisamin (jos oikein muistan) sticky-viestissä. Mun mielestä tän keskustelun pohjalta lähdetään kehittämään noita sääntöjä eteenpäin. Vastaan vielä paremmin työpäivän jälkeen. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Suunnistus säännöistä-09 | KössiKenguru | Tekniikka & Jutustelu | 59 | 17.06.2008 16:33 |
suunnistus säännöistä (ohjaus) | KössiKenguru | Tekniikka & Jutustelu | 45 | 21.01.2008 13:20 |
Pari kysymystä säännöistä... | Uazmies | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.04.2006 12:02 |
Kellään tietoo trial säännöistä ? | RST | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 04.12.2005 21:58 |
Offroad for fun -säännöistä | Moparmies | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.08.2005 09:28 |