Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 03.02.2009, 21:57
AnttiH:n Avatar
AnttiH AnttiH ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 22.01.06
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 242
Perusasetus

Tuos olis yks tuollanen -02 Di käppi kovasti tyrkyllä ja huomiotaherättävän halvalla. On mulla hyt koeajossa ja meinasin josko päivittäis tuon -89 bensan tuoreempaan. Tuo Nissaneiden laakerivika mulla on ollut tiedossa, kun parilta tutulta kaverilta mylly ampunut kiertokangen ulkoilmaan ja kyselinkin edelliseltä omistajalta autosta, niin sanoi, että kone on korkannut ja maahantuojan toimesta laitettu...

Onko kellään tietoa, mitä tuo "maahantuojan toimesta laitettu" tarkoittaa suomeksi? Tarkoittaako se sitä, että kone on oikeasti laitettu kuntoon sellaisilla osilla, että sen ei enää pitäisi poikia, vai tarkoittaneeko sitä, että on vaan polkastu vanha alakerta sellasenaan helvettiin ja isketty tehdasuusi alakerta, missä laakerit on samaa kuraa, kun noissa, mistä jo kone paskana?

Kovasti polttelis muuten, kun hinta ei ole paha ja mitä tuolla nyt ajellut, niin letkeä peli on vedellä, tosin renkaat tuossa alla suorastaan hengenvaaralliset ja meinasin joutua noiden silestonejen vuoksi tänään soittelemaan traktoria paikkaan, mistä mennään vanhalla sotaratsulla vielä leikiten, miltei takavedolla. Toisaalta taas, kun nuo pannuvauriot on itselläkin tiedossa, niin aika kallista arvausleikkiä varsinkin, kun huoltokirjakaan ei ole aivan aukoton, vaikkakin edellinen omistaja sanoi, että aina on sentään ajallaan kaikki tehty.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 04.02.2009, 01:21
toyota4x4:n Avatar
toyota4x4 toyota4x4 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 08.06.04
Sijainti: lahti
Viestit: 3.957
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AnttiH Näytä viesti
Tuos olis yks tuollanen -02 Di käppi kovasti tyrkyllä ja huomiotaherättävän halvalla. On mulla hyt koeajossa ja meinasin josko päivittäis tuon -89 bensan tuoreempaan. Tuo Nissaneiden laakerivika mulla on ollut tiedossa, kun parilta tutulta kaverilta mylly ampunut kiertokangen ulkoilmaan ja kyselinkin edelliseltä omistajalta autosta, niin sanoi, että kone on korkannut ja maahantuojan toimesta laitettu...

Onko kellään tietoa, mitä tuo "maahantuojan toimesta laitettu" tarkoittaa suomeksi? Tarkoittaako se sitä, että kone on oikeasti laitettu kuntoon sellaisilla osilla, että sen ei enää pitäisi poikia, vai tarkoittaneeko sitä, että on vaan polkastu vanha alakerta sellasenaan helvettiin ja isketty tehdasuusi alakerta, missä laakerit on samaa kuraa, kun noissa, mistä jo kone paskana?

Kovasti polttelis muuten, kun hinta ei ole paha ja mitä tuolla nyt ajellut, niin letkeä peli on vedellä, tosin renkaat tuossa alla suorastaan hengenvaaralliset ja meinasin joutua noiden silestonejen vuoksi tänään soittelemaan traktoria paikkaan, mistä mennään vanhalla sotaratsulla vielä leikiten, miltei takavedolla. Toisaalta taas, kun nuo pannuvauriot on itselläkin tiedossa, niin aika kallista arvausleikkiä varsinkin, kun huoltokirjakaan ei ole aivan aukoton, vaikkakin edellinen omistaja sanoi, että aina on sentään ajallaan kaikki tehty.

kannattaisko harkita sitä 100hv koneella olevaa king käppii se kestää parhaiten tai jotain muun merkkista autoa, kyllä se on niin että laatu maksaa myös autoissa .
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 04.02.2009, 08:33
AnttiH:n Avatar
AnttiH AnttiH ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 22.01.06
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 242
Perusasetus

Vaihtoehtona on, että hakee jostain 98-01 mallisen Käpin tai Hiluksin. Kyllä tulin iltasella siihen tulokseen, että vähän liian kallista leikkiä maksaa ensin palan matkaa toistakymmentä tonnia autosta ja hetken perästä saman verran, kun pamahtaa pannu. Ja kulkeehan tuo vanha pensakäppikin vielä hienosti, ettei tässä jäniksen selässä autonvaihdon kanssa olla.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 03.03.2009, 12:09
AnttiH:n Avatar
AnttiH AnttiH ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 22.01.06
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 242
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja toyota4x4 Näytä viesti
kannattaisko harkita sitä 100hv koneella olevaa king käppii se kestää parhaiten tai jotain muun merkkista autoa, kyllä se on niin että laatu maksaa myös autoissa .
Tuli taloon 100 heppanen versio. Eipä tuo perstuntumalta juurikaan häviä tuolle tehokkaammalle ja mihinkäs tällä ikää enää niin kiire olis. Ja mitä todennäkösimmin säästyy koneen kanssa leikkimiseltä...
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 19.03.2009, 23:05
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

nyt olis taas 2004 king cappi kunnossa ja remontin aiheuttaja oli kiertokangen laakeri jonka valmistus maa on PUOLA. ajettu oli 111 000, ja korjaus kustantaa 4700, kiitoksia vaan nissanille, omasta pörssistä pitää maksaa kaikki
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 20.06.2009, 13:01
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Smile

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
nyt olis taas 2004 king cappi kunnossa ja remontin aiheuttaja oli kiertokangen laakeri jonka valmistus maa on PUOLA. ajettu oli 111 000, ja korjaus kustantaa 4700, kiitoksia vaan nissanille, omasta pörssistä pitää maksaa kaikki
tästä päästy eroon, 1400km ajelin remontin jälkeen ja kokoajan peljäten uutta räjähdystä. nyt onki uusi hilux tilalla
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 27.06.2009, 23:52
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Onkos näitä koneen porsimisia jo tapahtunut Navaran tai Pathfinderin 177 heppaisissa koneissa. Osalla kai jo sellaiset kilometrit takana että tietoa pitäisi jo olla.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 15.07.2009, 23:16
AnttiH:n Avatar
AnttiH AnttiH ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 22.01.06
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 242
Thumbs down

4,5kk takana -99 mallin TD kingcapilla ja mulle riitti melko pitkälti. Kansipahvi oireet oli heti oston jälkeen, käytin liikkeen piikkiin pajalla ja tarkkasilmäinen korjaamonsetä sanoi, että ei tarvinut koeponnistaa paffin vaihdon jälkeen, kun ei silmämääräisesti näkynyt halkeamaa. No pari kuukautta ajoa ja kansi halki. Eilen meni vaihdossa -04 mallin D4D hiluksiin, kun ei tällä ikää viitti enää paskojen kanssa tapella.
Tuli sentään jonkin verran korjailtua ja lavakin maalattiin just jokunen päivä ennen ennenkun kansivamma oireet alkoi taas. Maalarikin voi tehdä siitä pajalle unohtuneesta Nissan-merkistä vaikka vaimolle soman kaulakorun, en tartte takas

Viimeksi muokannut AnttiH : 16.07.2009 06:10
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: nissan pick up lava Erion O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 28.02.2009 22:28
Nissan Pick-up Unregistered Tekniikka & Jutustelu 6 15.06.2008 03:30
M: Nissan Pick-upp 4x4 myyty Ramo82 O/M/V Ajoneuvot 14 07.05.2008 20:03
Myyty M: nissan pick up 2.5 4wd 1100e psychobilly O/M/V Ajoneuvot 8 05.12.2007 10:05
M: Nissan pick-up:n penkit L-200 O/M/V Muut 1 05.12.2006 11:18


Sivu luotu: 09:36 (GMT +2).