![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Ja semmonen homma vielä siitä polkimen "takkuamisesta/tarttumisesta" että se takkuilee vain koneen käydessä, kun sammuttaa koneen niin poljin liikkuu taas jouheasti ??? Mistähän lähtis hakemaan vikaa?? Hilujantteri
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
kellään ees pientä vinkkiä?
Tosiaan vituttaa jo tuo kytkin ongelma, kaikki vaihettu ja silti ei pelaa.. Gaad dääm!! muttervukker! -jantteri |
#3
|
||||
|
||||
![]()
onkos hiluxis nestetoiminen kytkytin???jos onn nii siel järjestelmäs on ilmaaa....tai sitte on jotain
asennettu vituiks
__________________
_______________ Chevrolet Blazer K5 6.2 TD |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Paineasetelma tai laakeri paskana?
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Järjestelmää on kyllä ilmattu erityisellä hartaudella.
Alkaa itelläkin epäilyttää, että jotain on asennettu väärin kytkimessä, ite en sitä tehnyt vaan paikallinen nyrkkipaja. Sashin kytkinpaketin siihen hommasin ja vein laitettavaksi.. Oiskohan, että mulle on myyty väärä setti, joka on sitte muljattu paikoilleen...? Sen jälkeen ajettu jotain 4-5 tkm. Taidan vaihtaa siihen vielä pää/työsylinterit. Jos ei sitten tokene, alkaa laatikkojumppa. Fuk! -hilunyybi |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Itse joskus taistelin Patrollin kytkimen kanssa. Vaihdoin vuotavan työsylinterin kokonaan uuteen, koska nesteet ei pysyneet sisällä sylinterin hionnasta ja uusista kumeista huolimatta. Oli paha syöpymäkraateri just pahassa paikkaa.
Ilmaus ei tahtonut onnistua kans sitten millään. Pullollisen verran pumpattiin nestettä pääsylinterin läpi, mutta silti poljin oli sellainen kahdesti pumpattava malli. Loppujen lopuksi avasin pääsylinterin kyljestä letkulähdön nippaa ja poika paineli polkimesta. Ekalla polkaisulla turahti ilmaa oikein reilusti ulos ja sen jälkeen pelkkää nestettä. Putki lähtee pääsylinteristä sillain suoraan sivulle päin, että Luulisi sen ilmaantuvan ihan työsylinterin päästä, mutta näin vain pääsi meillä käymään... Kytkin on toiminut kolmisen vuotta tuon viimeisen ilmaamisen jälkeen, että ei siellä mitään isompaa vikaa voinut olla. Kannattaa vielä tarkistaa, ettei se pääsylinterin sisään menevä polkimen akseli ole säädetty liian pitkäksi. Pieni välys pitää olla, sillä jos toi akseli on valmiiksi painuneena millin - pari, niin silloin sinne männän eteen ei pääse valumaan tarpeeksi nestettä. Sama ongelma tulee, jos pääsylinterin kumit ovat vähänkään turvonneet. Viimeksi muokannut Kartse1 : 01.02.2009 12:57 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Itellä oli samanmoinen vaiva pajeros ja siitä oli pääakselin laakeri sökö joten akseli pääsi liikkumaan pituus suunnassa.
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Apuja kaivataan kotisivuihin.. | nana | Chit-Chat | 11 | 23.01.2009 08:57 |
JEEP XJ apuja kaivataan!?! | mch | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 17.01.2009 13:26 |
VITARAssa ongelmia, apuja kaivataan | ockelbo4500 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.07.2008 21:52 |
turbon ongelma, apuja kaivataan. | Offroadrunner | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 19.02.2008 16:39 |
Apuja kaivataan | sevy.8 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 03.08.2005 11:08 |