![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Itsellä 2xarb - >Paras ratkaisu. Jos kaluat selvitä halvalla niin pelkällä etulukolla pääsee jo pitkälle. Hilun perse on niin kevyt että takalukolla ei ole paljoa merkitystä etenemiseen. Isoilla renkailla kannattaa unohtaa Aussie lokkerit. Niillä on rikottu jo turhan monta hilun välitystä ristitapin poikkimenon takia.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
volvon porttaalit
![]() tai hätätilassa 61:sen lukkoakselit
__________________
-BJ-40 -hilux ln110 ex -Land Cruiser HJ-45 ex -hilux ln65 ex http://www.pahama.com Viimeksi muokannut burton : 16.01.2009 02:00 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
rockwellit tai d60 ja d70 tai d60 ja 14 bolt
__________________
_______________ Chevrolet Blazer K5 6.2 TD |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
en tiedä miten toimis hiluxissa vaan BJ:ssä oli aussie.... en suosittele jos joutuu tiellä ajamaan metriäkään....
Kemppi taakse---> voi muuttua kankeeksi käännellä ja kestävyys...erittäin epävarma oma mielipide.. eteen kytkettävä lukko ja ei se huono ois takanakaan... tiiä sitten tuosta detroitista...takapäätä ajatellen |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Mitä eroa näillä lukoilla on, TML ja ARB.
Muuta kun merkki ja hinta? |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kaverilla on lockright lukko takana hiluxissa, ja se on tähän asti toimminnut ja kestänyt hyvin 35" pyörillä ja turbokoneella.. Makso vissiin noin 300,- |
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
mikä on iso rengas? olen käyttänyt luxissa 35" creepyjä ja 38,5" ja 39,5" boggereita, aussie takana ja vielä ainakaan ei ole ristitappi katkennut. kaiken tosin saa hajalle jos yrittää... aiemmassa beejiissä oli aussie ja nyt luxissa on aussie takana, molemmat kilvissä ja arkikäytössä. en näe mitään estettä etteikö näillä voi liikennöidä normaalisti. vähän vääntää käännöksissä jos polkee mutta kun on jouheet linjat ja herkkä jalka niin ei mitään heikkoa. arppimurikka on sorvin takana muovipurkissa jemmattuna, en vaan ole vielä nähnyt tarpeelliseksi vaihtaa sitä taakse aussien tilalle. epäilyttää että kauanko o-renkaat kestää jatkuvaa ajoa? etuperässä kytkettävä ihan ok ja sellainen itselläkin. |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Muistaakseni trial- kisoissa Reima on katkaissut takaperässä 3 ristitappia, rengaskoko huima 235/85r16. Reima ei ole niitä kaikkeista hulluimpia autonrikkojia, mutta ei myöskään autoystävällisin kuski. Ton viimeisimmän ristitappirikon jälkeen Reima laittoi myös takaperään arb:n.
|
#10
|
|||
|
|||
![]()
Takana Aussie Locker ja edessä TML paineilma. Renkaina 35x13,5 Maxxiset. Vapari koneella toisteiseksi rikki saanut vain murroksia. Nämä muutaman kymmenen kilometrin harrasteajojen siirtymät onnistuu vaikka takaperässä onkin tuo AL.
|
#11
|
||||
|
||||
![]() lukko
Eipä ole Aussie Locker takana siviiliajoo haitannu (joskus jarrutuksissa paukkaa) ja hyvin on kohta vuoden takana pelannut 35 boggerella ja kohtalaista hapetusta saanut.....
|
#12
|
||||
|
||||
![]()
ihan pas.,.... aska on toi aussie ristitapit katkeiloo ja lukosta hampaat häviää het kun pikkusen sievästi ajelee se on mun mielipide
|
#13
|
||||
|
||||
![]()
Mulla pyöri varmaan puoli vuotta lock right takana ja otin auki kun vaihdoin välitystä tiheempään niin ihan samalta näytti ku silloin ku laittoi sen sinne. ristitappi ei ollut kulunut eikä lukon hampaat. ja kumminkin turbolla veellää että hyvin kestää sanon mä !
Ja renkaina 35" mudterrainit |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jeepin lukoista | vepele | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 31.01.2007 09:03 |
tasauspyörästön lukoista | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 17.01.2007 18:23 | |
Tasauspyörästö lukoista =? | tonnisata | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 24.10.2006 21:20 |
Tojotan lukoista kysyttävää | Aku | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 13.03.2006 20:05 |
hojottimen lukoista? | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 01.03.2006 21:00 |