Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.01.2009, 19:58
H&K:n Avatar
H&K H&K on kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.10.05
Sijainti: kuusisto, Finland
Viestit: 2.620
Perusasetus

Itsellä 2xarb - >Paras ratkaisu.

Jos kaluat selvitä halvalla niin pelkällä etulukolla pääsee jo pitkälle. Hilun perse on niin kevyt että takalukolla ei ole paljoa merkitystä etenemiseen.

Isoilla renkailla kannattaa unohtaa Aussie lokkerit. Niillä on rikottu jo turhan monta hilun välitystä ristitapin poikkimenon takia.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 16.01.2009, 01:57
burton:n Avatar
burton burton ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 08.05.07
Sijainti: Lahti
Viestit: 1.320
Perusasetus

volvon porttaalit
tai hätätilassa 61:sen lukkoakselit
__________________
-BJ-40
-hilux ln110 ex
-Land Cruiser HJ-45 ex
-hilux ln65 ex

http://www.pahama.com

Viimeksi muokannut burton : 16.01.2009 02:00
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 16.01.2009, 02:29
Harzaa:n Avatar
Harzaa Harzaa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 04.08.07
Sijainti: iitti, Finland.
Viestit: 482
Talking

rockwellit tai d60 ja d70 tai d60 ja 14 bolt
__________________
_______________
Chevrolet Blazer K5 6.2 TD
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 16.01.2009, 12:07
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Lainaus:
rockwellit tai d60 ja d70 tai d60 ja 14 bolt
Mistäs löytäs D60 etuakseleita edullisesti? Itellä ois 3kpl chevyn 14-bolt taka-akseleita (orkkis palalukolla)...
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 16.01.2009, 12:24
HANE HANE ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 30.03.08
Sijainti: Wehmersalmi, KUOPIO.
Viestit: 454
Perusasetus

en tiedä miten toimis hiluxissa vaan BJ:ssä oli aussie.... en suosittele jos joutuu tiellä ajamaan metriäkään....
Kemppi taakse---> voi muuttua kankeeksi käännellä ja kestävyys...erittäin epävarma

oma mielipide.. eteen kytkettävä lukko ja ei se huono ois takanakaan... tiiä sitten tuosta detroitista...takapäätä ajatellen
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 16.01.2009, 13:16
kelkka kelkka ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 09.12.05
Sijainti: kymenlaakso Finland.
Viestit: 127
Perusasetus

Mitä eroa näillä lukoilla on, TML ja ARB.
Muuta kun merkki ja hinta?
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 16.01.2009, 12:05
jonas_k:n Avatar
jonas_k jonas_k ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 23.03.08
Sijainti: Pietarsaari, Finland.
Viestit: 815
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja H&K Näytä viesti
Itsellä 2xarb - >Paras ratkaisu.

Jos kaluat selvitä halvalla niin pelkällä etulukolla pääsee jo pitkälle. Hilun perse on niin kevyt että takalukolla ei ole paljoa merkitystä etenemiseen.

Isoilla renkailla kannattaa unohtaa Aussie lokkerit. Niillä on rikottu jo turhan monta hilun välitystä ristitapin poikkimenon takia.
Jos on varaa laittaa 2000,- pelkkä lukoille, ilman muuta paras ratkaisu..

Kaverilla on lockright lukko takana hiluxissa, ja se on tähän asti toimminnut ja kestänyt hyvin 35" pyörillä ja turbokoneella..
Makso vissiin noin 300,-
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 16.01.2009, 13:12
lepoantti lepoantti ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.01.05
Sijainti: Sawo, Leppävirta
Viestit: 2.708
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja H&K Näytä viesti
Itsellä 2xarb - >Paras ratkaisu.

Jos kaluat selvitä halvalla niin pelkällä etulukolla pääsee jo pitkälle. Hilun perse on niin kevyt että takalukolla ei ole paljoa merkitystä etenemiseen.

Isoilla renkailla kannattaa unohtaa Aussie lokkerit. Niillä on rikottu jo turhan monta hilun välitystä ristitapin poikkimenon takia.

mikä on iso rengas? olen käyttänyt luxissa 35" creepyjä ja 38,5" ja 39,5" boggereita, aussie takana ja vielä ainakaan ei ole ristitappi katkennut. kaiken tosin saa hajalle jos yrittää...

aiemmassa beejiissä oli aussie ja nyt luxissa on aussie takana, molemmat kilvissä ja arkikäytössä. en näe mitään estettä etteikö näillä voi liikennöidä normaalisti. vähän vääntää käännöksissä jos polkee mutta kun on jouheet linjat ja herkkä jalka niin ei mitään heikkoa.

arppimurikka on sorvin takana muovipurkissa jemmattuna, en vaan ole vielä nähnyt tarpeelliseksi vaihtaa sitä taakse aussien tilalle. epäilyttää että kauanko o-renkaat kestää jatkuvaa ajoa? etuperässä kytkettävä ihan ok ja sellainen itselläkin.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 16.01.2009, 19:21
H&K:n Avatar
H&K H&K on kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.10.05
Sijainti: kuusisto, Finland
Viestit: 2.620
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lepoantti Näytä viesti
mikä on iso rengas? olen käyttänyt luxissa 35" creepyjä ja 38,5" ja 39,5" boggereita, aussie takana ja vielä ainakaan ei ole ristitappi katkennut. kaiken tosin saa hajalle jos yrittää...
Muistaakseni trial- kisoissa Reima on katkaissut takaperässä 3 ristitappia, rengaskoko huima 235/85r16. Reima ei ole niitä kaikkeista hulluimpia autonrikkojia, mutta ei myöskään autoystävällisin kuski. Ton viimeisimmän ristitappirikon jälkeen Reima laittoi myös takaperään arb:n.
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 16.01.2009, 19:46
-71 -71 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 05.01.04
Sijainti: Nivala
Viestit: 241
Perusasetus

Takana Aussie Locker ja edessä TML paineilma. Renkaina 35x13,5 Maxxiset. Vapari koneella toisteiseksi rikki saanut vain murroksia. Nämä muutaman kymmenen kilometrin harrasteajojen siirtymät onnistuu vaikka takaperässä onkin tuo AL.
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 16.01.2009, 20:01
ohvipete:n Avatar
ohvipete ohvipete ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 12.05.07
Sijainti: Konnus
Viestit: 185
Perusasetus

lukko


Eipä ole Aussie Locker takana siviiliajoo haitannu (joskus jarrutuksissa paukkaa) ja hyvin on kohta vuoden takana pelannut 35 boggerella ja kohtalaista hapetusta saanut.....
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 16.01.2009, 20:42
hermanni:n Avatar
hermanni hermanni ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 09.05.07
Sijainti: leppävirta, Finland.
Viestit: 278
Talking

ihan pas.,.... aska on toi aussie ristitapit katkeiloo ja lukosta hampaat häviää het kun pikkusen sievästi ajelee se on mun mielipide
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 16.01.2009, 22:59
j1s:n Avatar
j1s j1s ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 05.09.07
Sijainti: kälviä, Finland.
Viestit: 583
Perusasetus

Mulla pyöri varmaan puoli vuotta lock right takana ja otin auki kun vaihdoin välitystä tiheempään niin ihan samalta näytti ku silloin ku laittoi sen sinne. ristitappi ei ollut kulunut eikä lukon hampaat. ja kumminkin turbolla veellää että hyvin kestää sanon mä !

Ja renkaina 35" mudterrainit
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Jeepin lukoista vepele Tekniikka & Jutustelu 5 31.01.2007 09:03
tasauspyörästön lukoista Tekniikka & Jutustelu 6 17.01.2007 18:23
Tasauspyörästö lukoista =? tonnisata Tekniikka & Jutustelu 25 24.10.2006 21:20
Tojotan lukoista kysyttävää Aku Tekniikka & Jutustelu 1 13.03.2006 20:05
hojottimen lukoista? Tekniikka & Jutustelu 2 01.03.2006 21:00


Sivu luotu: 09:28 (GMT +2).