![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Jaahas eli Käyttäjä ilmeisesti on eli kyssäriä siis hänelle (:
Viimeksi muokannut kares : 09.01.2009 23:39 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Ja ketkä kuuluu ns. cup-komiteaan.(Paavo, Toizukenzu,TML ja ehkä joku mukin mut ei tuu ny miäleen.
|
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Mun mielipide: jos kaaren alapää on vähintään yhtä lujasti korissa kiinni kuin mitä sääntöjen mukaisella rakenteella saadaan, niin se vois kelvata. Ongelma tulee vaan siitä että kohta on oikeesti vaikka minkälaista viritystä, ja sitten kauheet selittelyt että on tää luja ja kaverillakin ja tuolla toisellakin hyväksyttiin jne.
Mielipiden siks että sääntöjen tulkinnat on ollut tapana tehdä porukalla, että on varmasti hyvä ja yhtenäinen linja sitten kaikilla. Seuraavaa palaveria ei ole sovittu, mutta onhan niitä aikaisemminkin pidetty vähän niinkuin tarvittaessa. Mutta jos helmapalkki katsotaan osaksi koria, niin oliskos helpointa ottaa sääntöjen mukainen vahvikelappu, liimata se helmapalkkiin kiinni, ja kaari siihen päälle? Missään ei muistaakseni sanota että tuon vahvikelapun pitäis olla ihan suora levy, kait sen saa sitten taittaa korin (tässä tapauksessa siis helmapalkin) muotoon tarvoittaessa. Vähän turhaltahan se ehkä tuntuu leikata kaari poikki ja laittaa se vahvikelappu siihen väliin, mutta toisaalta kisakatsastuksissa ei välttämättä ole helppo todeta helmapalkkien seinämävahvuutta (jos päät on ummessa), vahvikelapun vahvuuden tarkastus lienee selkeästi helpompaa. Ja kyllä ne säännöt kannattais silti lukea etukäteen, varsinkin jos ne on noin lyhyet ja selkeät kuin mitä noi suunnistus-cupin säännöt on olevinaan, ja kysyy sitten vielä vaikka etukäteen jos on epäselvää. Säästynee turhalta työltä ainakin paremmalla todennökäisyydellä. -Paavo |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Jaa en näköjään ollut kirjautuneena, ihmettelinkin miks sitä koodia kyseltiin...
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Mun mielestä ei ole mitään suunnistuksen sääntöihin perustuvaa syytä sille, etteikö Kareksen helmapalkkiin hitsattu kaari olisi sääntöjen mukainen. Kuten Paavo jo totesikin, niin lappu kuin lappu, kunhan paksuus ja pinta-ala täytyy. Jos epäilyttää katsastajan epäilys liian ohuesta seinämävahvuudesta -> se 6 mm tarkistusreikä myös siihen helmapalkkiin.
__________________
Sika ajaa Possulla |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Juupa juu, sen enempää herneitä ei nenääni ole mennyt mutta teenpä tuonne hyttiin AKK.n mukaiset kaaret niin ei tartte ihmetellä onko lailliset vai ei ja saa sitten vaikka trialikin käydä vetäsee myös...
Hetken päästä kuvatuksii aamuiseta 10minuutin maalauksesta (: |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kokemuksia vitarasta | Tekniikka & Jutustelu | 68 | 10.04.2013 11:38 | |
Vitarasta yleensä? | Jouni_S | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 13.09.2012 20:32 |
kysymys automaatti Vitarasta | anracing | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.06.2011 10:21 |
M: Niva "ex-kutunjuusto" | kuttu | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 16.10.2006 20:17 |
vitarasta? | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 01.03.2006 18:23 |