![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Mixi odotella käännöstä kun alkuperäisenäkin onSullahan on kääntäjä omasta takaa ja eikös tuo englantikin jotenkin tule ymmärretyksi niin miksi sitä suomlaista käännöstä pitää odotella ![]() Inhorealisti
|
|
||||
|
||||
![]()
Höh!
Eiks Perkko tajuu, että omasta käännöksestä EI löydy niitä "porsaan reikiä". Eihän siinä olis muuten mitään mukavaa rakenneltavaa kirjavanrinnan iloks!!!! Jaa ja kukaha se "oma" suomentaja olis? Tarjokkaita? Kriteerit on kovat, blondi=yksinkertainen, varakas=ei mun tartteis tehrä työtä, lojaali=ettei tartteis vahtii(niiku ei nytkään) ja tarpeeks tyhmä, että olis mun kanssa. Viimeksi muokannut Tarzan : 06.01.2009 11:25 |
|
||||
|
||||
![]()
Oisko jotain luettavaksi asti vielä??
|
||||
|
||||
![]()
http://forums.offipalsta.com/showthr...=s%E4%E4nn%F6t
Tuolta löytyy uudet. |
|
||||
|
||||
![]()
Eli kypärät pitää olla edelleen fia hyväksytyt
![]()
|
||||
|
||||
![]() Juu niistä ei varmaan ikinä eroon päästä, niin kauan ku trial on AKK:n siipien alla. Sitä potta sääntöö on joka vuosi ja välillä useampaan kertaan vuodessakin koitettu saada muutettua, mutta eipä ole koskaan onnistunu. Joten 200€ sijoitus pitäs tehdä......ei kai se kovin suuri raha taida nykyään olla.....vai onko? Itseasiassa ku tästä on aina niin paljon jupinaa, niin surffailin esim Summit Racingin sivuilla (USA) ja sieltä löytyy säännöt täyttävää pottaa halvimmillaan 129,95$ http://store.summitracing.com/egnsea...5&autoview=sku Kait noita joku Racers Place yms firma tois tarvittaessa suomeen ja tuskin ihan hirveitä viilaavat välistä? Niin ja onhan noita tuontifirmoja varmaan kymmeniä suomessakin, mitkä roudaa roipetta ameriikasta. Niin ja Ruotsista saa varmaan vielä halvemmalla ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mites ei ollu mainintaa että vöissä pitää olla leimat? Käykö nykyään ilman leimaa?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Eurotrial 2007 | Tapahtumat | 49 | 21.08.2007 11:57 | |
Eurotrial 2008 | Saija | Tapahtumat | 0 | 02.08.2007 19:31 |
EuroTrial | myllis | Tapahtumat | 80 | 11.08.2006 19:31 |
Eurotrial Unkari 22-24.7. 2005 | Jare | Tapahtumat | 17 | 05.07.2005 21:45 |
Eurotrial 2004 | mikjus | Tapahtumat | 10 | 04.08.2004 16:29 |