Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 11.09.2008, 21:51
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Byrocrat Näytä viesti
Tuolta pitäis löytyä:
http://www.eurotrial.org/downloads/index.html

Saksalainen versio on se "virallinen"
inhorealisti
Ei kai?? Ainaki joskus muutama vuos takaperin ku määki siellä EuroTrial kokouksissa ravasin, niin päätettiin, että englanti on virallinen sääntöjen kieli.....liekkö sit tullu muutoksia myöhemmin???

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 12.09.2008, 17:09
Byrocrat Byrocrat ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.04.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 3.194
Smile

Mulle käy kumpi vaan


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare Näytä viesti
Ei kai?? Ainaki joskus muutama vuos takaperin ku määki siellä EuroTrial kokouksissa ravasin, niin päätettiin, että englanti on virallinen sääntöjen kieli.....liekkö sit tullu muutoksia myöhemmin???
Tuo tieto oli suoraan tuosta linkistä että tiedä nyt sitten mikä on nykytilanne
Version 26.02.2008. (All older regulations are not valid). By discrepancies the German
version 26.02.2008 is valid.

Jundella varmaankin ajantasaisin tieto kuten Saija tuolla selvitti!
Tuolta linkistä löytyy kyllä sekä englannin- että saksankieliset versiot joten voipi vapaasti valita.
Inhorealisti

Viimeksi muokannut Byrocrat : 12.09.2008 17:28
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 12.09.2008, 18:58
Junde:n Avatar
Junde Junde ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 05.07.03
Sijainti: Finland.
Viestit: 256
Perusasetus

Moi!

Eli lajiryhmä on päättänyt toteuttaa edeltäjiensä päätöksen siirtyä ajamaan Trial kilpailut EuroTrial sääntöjen mukaisina alkaen 2009 alusta. Sääntöjen kääntäminen englannin kielisistä suomeksi on parhaillaan käynnissä (vaikkakin ristiriitatapauksissa saksankielisistä säännöistä tulee lopullinen tulkinta). Suomen sääntöihin tulee vain joitakin tarkennuksia muunmuassa turvakaarien kohdalla ja suomalaisiin sääntöihin tulee määräyksiä kilpailujen järjestäjille jne.

Tekniset säännöt ja virhepiste säännöt ovat muuten suoraan Eurotrial säännöistä.

Eurotrial sääntöihin ei ole mahdollista saada kovinkaan suuria muutoksia, mutta jos joku tuntee tarvetta sääntömuutos ehdotuksiin tai tarvitsee tarkennuksia tulkintoihin, tulee tälläiset kysymykset esittää minulle! Kysymykset mieluiten sähköpostilla mutta toki soittaakin saa! Varsinainen sääntö kokous pidetään aina tammikuun lopussa.

Jundek (at) yahoo.com
0400 422 319
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 13.09.2008, 08:45
Teemu Teemu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 06.01.05
Sijainti: 33100 Tampere, Finland.
Viestit: 315
Post

tästähän saadaan siis taasen oivallinen keskustelu jahka ihmiset rupee lukemaan sääntöjä...
nyt voi tieliikenne kypärällä kilpailla sitten suomessakin, mutta ei shotseilla/t-paidalla, eli koko haalari puuvillaa riittää. varmaan muuten nousee harrastaja määrät =)

joop ottaa esim mallia ns.mosquito susnasta mitää saa tehdä =) 0) sehän on TÄYSIN rehellinen modi laite =) =)=) vai mitenkä se oli.... monen silmäparin katselemana.

HYVÄ HYVÄ että tieto tuli kirjoitettuna esille jo näin varhain!!!! olisi voinut vaikka jo vuosi sit julkaista 09 alkavaksi
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 13.09.2008, 09:01
Saija:n Avatar
Saija Saija ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 10.08.06
Sijainti: ?
Viestit: 776
Perusasetus

Teemulle: Junde tuossa kirjoittaa että nykyinen lajiryhmä vaan toteuttaa edellisen päätöksen... Sen piti muistaakseni tulla voimaan jo 2007 tai jotain... Eli onhan tästä puhuttu jo pitkään, että jossain vaiheessa siirrytään yhtenäisin sääntöihin.

Ja mun mielipide on, että hyvähyvä. Varsinkin virhepiste-malli suosii KUSKEJA, niitä jotka yrittävät ajaa, eivätkä vaan "kastetaan nenä ja seuraava pätkä". Toinen hyvä puoli on, että ehkä nämä vierailut naapureiden kisoihin helpottuisivat, kun säännöt on samat ja yhteneväiset.

Mutta hei, heitelkää nyt sieltä puskista juttuja joihin pitäisi kiinnittää huomiota, ei niitä sääntöjä ole vielä painettu... Vielä on mahdollista vaikuttaa, tai ainakin saada keskustelua aikaan.

Toisaalta, tämän kauden kisamäärää kun katsoo, niin tarvitaanko tässä maassa enää sääntöjä??? (Ja tämä heitto oli sitten minun sarkastista ja huonoa huumoria, mutta kirjoitan sen silti)
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 13.09.2008, 14:40
Teemu Teemu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 06.01.05
Sijainti: 33100 Tampere, Finland.
Viestit: 315
Cool

niin puskissa kuiskitaan yleensäkkin sitä sun tätä. nyt kun se on kirjoitettu esille uskon sen PISTE =)

joo toisaalta hyvä toisaalta huono. joutuu nyt sitten taktikoimaan kuten me jouduimme vuokatissa viimeisellä jaksolla "keskeyttämään" ajamisen ennen pahaa paikkaa... koska ei ollut mahdollisuuta pästä loppuun. moni taasen ei päässyt kun jäi jumiin pitkälle tuossa jaksossa. kukaan modi tai promodi auto ei ajanut loppuun tuota viimeistä jaksoa oli se niin #kuraisa#
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 13.09.2008, 15:47
Saija:n Avatar
Saija Saija ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 10.08.06
Sijainti: ?
Viestit: 776
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Teemu Näytä viesti
niin puskissa kuiskitaan yleensäkkin sitä sun tätä. nyt kun se on kirjoitettu esille uskon sen PISTE =)

joo toisaalta hyvä toisaalta huono. joutuu nyt sitten taktikoimaan kuten me jouduimme vuokatissa viimeisellä jaksolla "keskeyttämään" ajamisen ennen pahaa paikkaa... koska ei ollut mahdollisuuta pästä loppuun. moni taasen ei päässyt kun jäi jumiin pitkälle tuossa jaksossa. kukaan modi tai promodi auto ei ajanut loppuun tuota viimeistä jaksoa oli se niin #kuraisa#
Tuo uusi pistelasku aiheuttaa mun mielestä sen, että yritetään loppuun asti koska ne ajamattomat portit on sen verran "kalliita". On eri asia jos jää mahastaan kiinni ekan portin jälkeen (ajamattomat portit on 25 pojoo/portti, + maaliportti 50 pojoo) kuin se, että aika loppuu kesken 5 metriä ennen maalia (maaliportti 50 pointsia).

Itse ehkä lisäisin vielä pykälän (tää on siis vaan mun mielipide, ei ole tulossa) että portti on ajettu hyväksytysti kun se säilyy EHJÄNÄ. Jäisi nää kikkailut ja tahalliset keppien yliajot pois. Ratamestarillekin olisi helpompaa duunata radat kun ei tarvitse miettiä millä kaikilla ajolinjoilla on mahdollista portti suorittaa. Kisa nopeutuisi kun turhat keppien vaihdot ym korjaamiset jäisi huomattavasti vähemmälle. Kosketuksesta normipisteet, mutta jos porttimerkkinä oleva, mikä nyt onkaan menee rikki, jakso loppuu siihen...
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Eurotrial 2007 Tapahtumat 49 21.08.2007 11:57
Eurotrial 2008 Saija Tapahtumat 0 02.08.2007 19:31
EuroTrial myllis Tapahtumat 80 11.08.2006 19:31
Eurotrial Unkari 22-24.7. 2005 Jare Tapahtumat 17 05.07.2005 21:45
Eurotrial 2004 mikjus Tapahtumat 10 04.08.2004 16:29


Sivu luotu: 07:23 (GMT +2).