Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 31.12.2008, 20:04
Markok81 Markok81 ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 29.12.08
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 3
Perusasetus

käsittääkseni toi gikserin ranger on vanhempi korimallinen. vai käsitinkö väärin??

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 31.12.2008, 21:28
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.099
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Markok81 Näytä viesti
käsittääkseni toi gikserin ranger on vanhempi korimallinen. vai käsitinkö väärin??
Niin on.

Ja uudemman mallin korikorotuksen hinnan suolaisuutta selittää se, että työ on aika paljon kaikkea muuta kuin pultit auki ja palat väliin ja pidemmillä pulteilla kiinni. Sisustan joutuu purkamaan kattoa myöten ja tekemään monta kohtaa/korvaketta ihan omasta päästä.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 31.12.2008, 21:36
gikseri gikseri ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 02.08.07
Sijainti: Forssa
Viestit: 369
Perusasetus

Jep. Mun on tota vanhinta mallia, sit tuli tuo korimalli, jota tuo kirkkaanpunainen edustaa ja sitten tuo musta ja oranssi on samaa mallia. Omani on sarjaa -99 -> -02 sit tuli -03 -> -05 ellen väärin muista.

Tuossa uudessa on varmasti paljon enemmän hommaa, etupuskurin sovitus esimerkiksi on paljon tarkempi, kuin vanhassa. Lisäks on jäähdytin, astinlaudat, takapuskuri yms. nostettava. Myös takavalojen johdot ja tankkausputki saattavat jäädä lyhyeksi. Vaihdekeppejä ja kaulusta pitää myös muokata. Lisäks on sit vielä se rattiakseli. Omassa vaihdoin lopulta myös etujarruletkut pidenpiin, vaikka ens meinasin ettei tarvis vaihtaa. Tän lisäksi uuden konehuoneessa tai alustassa saattaa olla vielä muutakin jota joutuu muuttamaan, en osaa sanoa kun en ole päässyt uutta tutkimaan lähemmin.

Kyllä tuon uudenkin varmasti saa itse korotettua, mutta melkoisen kova homma siinä on että saa siististi tehtyä ja muutenkin hyvän. Ja tuohon offivarusteen korotukseen kuuluu muistaakseni vielä myös muutoskatsastus, eli "avaimet käteen" toimitus.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 12.01.2009, 22:07
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Tuota offivarusteen hintaa puolustaa sekin, ettei Rangeriin saa sarjaa valmiina vaan sen joutuu osittain tekemään itse. Pojat ovat tehneet kovan työn ja kehitelleet puuttuvat osat noihin uusiin ja siksi hintakin tuntuu kovalta. Offivarusteelle homma on liiketoimintaa. Hyvin on meinaan systeemi toiminut tähän päivään asti eikä ongelmia ole ilmaantunut kuin virityslastun kanssa.

T: Rambleristi
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Rangerin rakentelua gikseri Tekniikka & Jutustelu 24 27.09.2007 09:55
Euroopan karttoja Oziin? tmx50 Tekniikka & Jutustelu 0 03.06.2007 21:51
M: Ford Rangerin lavakaari O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 19.01.2006 23:14
Myydään Ford Rangerin lavakaari O/M/V Muut 0 08.11.2005 10:26
C5 euroopan malli C5 1 28.05.2003 06:22


Sivu luotu: 11:12 (GMT +2).