![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Läjään uudet akut?Elikkä akkujen osto olisi hyvinkin ajankohtaista ja ajattelin kysäistä että mitkä akut kannattaisi ostaa LJ70:n pellin alle? Autossa on vinssi ja aikareilusti valoja tarvittaessa.
|
|
||||
|
||||
![]() AkutLainaus:
![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|||
|
|||
![]()
mulla kanssa hj60:ssa bannerin akut,oliko nyt 84Ah ja olen ollu erittäin tyytyväinen...
|
||||
|
||||
![]()
Exide Maxxima Deep Cycle x 2kpl, 1800 A kylmäkäynnitysvirta riittää vinsseillekin.
|
|
||||
|
||||
![]()
Minkä hintaiset nuo akut on kappaleelta?
|
|
|||
|
|||
![]()
195€/kpl tai 540€/3kpl ja tieto on bongattu tuolta: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=53327
|
|
|||
|
|||
![]()
Kuopiossa Saaartin akussa kertoivat tänä aamuna hinnaksi 600€/4kpl akkuja elikkäs 150ekua per akku.
|
|
||||
|
||||
![]()
Ok
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
http://pmd.varta-automotive.com/pmd2...=5740130683132
perkele lj yski kuskin kanssa kilpaa aamulla (olikohan lauantailla tekemistä omaan osaan ![]() niin mulla on mek.vinssi , valoja tarpeeksi... |
|
||||
|
||||
![]()
Millaisia kokemuksia on noista optiman yellow top akuista?
|
|
||||
|
||||
![]()
Biltemasta hopea-kalsiumakut 2 x 95Ah 750CCA 125€/kpl 4 vuoden takuulla!
tai normaalit huoltovapaat akut 3 vuoden takuulla 2 x 100Ah 850CCA 135€/kpl. Itellä jälkimmäiset; kerran käytettiin työvaloina auton pitkiä: kesti poltella valoja yht. n. 350 W useamman tunnin ilman että auto kävi. Silti vielä kertapyöräyksellä käyntiin. |
|
||||
|
||||
![]()
Miulla on optiman yellow top X2.. hyvin tuntus virta piisaavan, kun laturikin on vähän suurempitehonen.
|
|
||||
|
||||
![]()
Joo ei muutakun optiman yellow toppia vaan niin loppuu virta ongelmat!!! Näistä akuista ei ole kuin positiivista sanottavaa!!!
|
|
||||
|
||||
![]()
mistäs päin kannattas yellowtoppeja metsästellä, että sais inhimillisiin hintoihin?
|
|
||||
|
||||
![]()
Keltaiset optimat ostettu
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |