Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 29.12.2008, 16:56
MotorPsycho:n Avatar
MotorPsycho MotorPsycho ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.06
Sijainti: NURMES/KUOPIO Finland.
Viestit: 411
Perusasetus

joo jää lehtijousille toistaiseksi eli ainakin vuodeksi ja jos tulee kierteet eteen ja vaivaa itseä niin käännän sitten panhardin toiselle puolen

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 18.01.2010, 12:14
pastirolli pastirolli ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 20.07.07
Sijainti: Kurikka
Viestit: 2.174
Perusasetus

Minkälaiseen kulmaan panhardin voi asentaa?
__________________
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde-

Yritin epäonnistua. Onnistuin.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 18.01.2010, 12:33
PatrolGR:n Avatar
PatrolGR PatrolGR ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 16.12.07
Sijainti: Kompero, Liperi .
Viestit: 486
Perusasetus

mitä jyrkempään tulee sen enemmän vetää akselia joustossa sivuun. Mahollisimman vaakatasoon...
(Tämäkin asia todettu monta kertaa kantapään kautta, turha varmaan sanoa mutta L-mallinen panhardi ei toimi )

Onhan ne autoissa jo alunperinkin muutaman asteen kulmassa.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 18.01.2010, 16:05
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Mitä enemmän vaaterissa sitä parempi.
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 18.01.2010, 16:10
bluevan:n Avatar
bluevan bluevan ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 4.234
Perusasetus

Onkos mitään nyrkkisääntöä panhardin pituudesta?
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 18.01.2010, 16:22
Palex:n Avatar
Palex Palex ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.07.05
Sijainti: Lahti
Viestit: 3.272
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja bluevan Näytä viesti
Onkos mitään nyrkkisääntöä panhardin pituudesta?
Mahdollisimman pitkä.
__________________
-Pauli-
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 18.01.2010, 16:43
Hippo Hippo ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 20.07.05
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 785
Perusasetus

Kyllä se on tärkeetä et menevät ristiin! Silloin ne kumoaa parhaiten toinen toisensa. Jos molemmat ovat samalla tulee kaatuma herkäks toiselle puolelle!!!
N. 5 Astetta on aikaste hyvä kulma. Ja jos pystyy viel laittamaan niin että rungonpuoleinen panhardinpää on akselikiinnikettä alempana niin paljon joustavan auton akseli siirtymä sivuttain jää pienemmäks JA niin sanottu "antisquote" tai miten se per....le kirjoitetaankin on parempi!! Pohjaan lyönti kumien oikeaalla mitoituksella pysyy caara paremmin pystyssä,, mielipiteeni kulkee siinä 8-12cm paikkeeilla silloin matalemmallakin pyöräkotelollakin pärjää...syvyyttä tietysti kaipaa hiukan enemmän ilman kumeja tulee caarast yllätys kaatumaherkkä!!!
__________________
Kato ny vähä mitä sä höliset!?!?!
www.pirate4x4.no
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 18.01.2010, 18:09
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippo Näytä viesti
Kyllä se on tärkeetä et menevät ristiin! Silloin ne kumoaa parhaiten toinen toisensa. Jos molemmat ovat samalla tulee kaatuma herkäks toiselle puolelle!!!
N. 5 Astetta on aikaste hyvä kulma. Ja jos pystyy viel laittamaan niin että rungonpuoleinen panhardinpää on akselikiinnikettä alempana niin paljon joustavan auton akseli siirtymä sivuttain jää pienemmäks JA niin sanottu "antisquote" tai miten se per....le kirjoitetaankin on parempi!! Pohjaan lyönti kumien oikeaalla mitoituksella pysyy caara paremmin pystyssä,, mielipiteeni kulkee siinä 8-12cm paikkeeilla silloin matalemmallakin pyöräkotelollakin pärjää...syvyyttä tietysti kaipaa hiukan enemmän ilman kumeja tulee caarast yllätys kaatumaherkkä!!!
Kassit tyhjänä ton verran alaviistoon, vähän painetta pusseihin niin rupeaa olemaan melko vaaterissa.
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 18.01.2010, 20:35
MotorPsycho:n Avatar
MotorPsycho MotorPsycho ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.06
Sijainti: NURMES/KUOPIO Finland.
Viestit: 411
Perusasetus

no nyt on tehty patrolliin kierrejousitus eteenkin ja en ole päässyt vielä ajamaan mutta se takapanhard on edelleen ns. väärin takana niin onko sillä nyt sitten paljon väliä jos on noin päin? on lähes vaaterissa panhard.
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 19.01.2010, 07:24
pastirolli pastirolli ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 20.07.07
Sijainti: Kurikka
Viestit: 2.174
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Repro Näytä viesti
Kassit tyhjänä ton verran alaviistoon, vähän painetta pusseihin niin rupeaa olemaan melko vaaterissa.
Jos ymmärsin oikein niin tuo panhard vasemmalta kiinni aksilassa?

Kuinka paljon akselin kiinnityspistettä uskaltaa nostaa korkeammalle?
__________________
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde-

Yritin epäonnistua. Onnistuin.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: Panhard rod LR/RR T€€MU O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 29.04.2008 16:15
panhard Tekniikka & Jutustelu 18 10.06.2007 20:21
Panhard & Auverland Ahosensetä Linkit 8 25.12.2006 11:00
Iskareiden asento Repro Tekniikka & Jutustelu 12 28.02.2006 14:17


Sivu luotu: 02:57 (GMT +2).