![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Mistähän johtuu että tuossa volvossa ei meinaa renkaat pyöriä sitten millään huomasin vaan kun sitä liikuteltiin niin tuli kaikki pyörät nahkoneen perässä eikä auttanut vaihka yritti jarruja kolistella ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
MMMMmmmmmmm...... ![]() ![]() ![]() Joo meitin nurkkiin on noitaki pari kolme saatu kerättyä ja olen pitempään jo miettiny aloittaa jonkun niiden kunnostamista, mutta ku on "pari" muuta projektiakin meneillään. Joten muista laitella kuvia projektin edetessä!! Vaikka niit pyöriä oletkin kolistellu, niin silti voipi olla että ne jarrut on jumissa niin huolella, ettei haluu pyöriä. Tai sit voi olla, että on kengistä irronnu kitkapinnat ja ne kiilautuu aina väliin ja jumittaa pyörät. Ei muutaku purkuun ja kunnostus ja ajeleen!! Lähteekö käymään? Vai onks koneremppakin tulossa eteen? Jos on, niin suosittelen samalla "roddaamaan" koneen, eli B18 on aika laiska, joten B20 koneesta melkee kannattais viilailla sinne hieman pidempi iskuinen pannu samalla. Onks tossa muuten vinssiä? EDIT: Sipoon suunnalla Ingmanin tallissa kans kuulemma korjaillaan Valpia ajokuntoon, joten muitaki pikku-volovo diggareita löytyy. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Koneen kunnosta en tiedä mutta epäilisin että tuskin käy kun on seissyt edellisellä omistajallaan vuosia ja jarruista olen hieman epäillyt että kitkapinnat vois olla karkuteillä.
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Onkos tietoa miten näihin pikkuvolvoihin saa varaosia akseleihin? Vetareita tietysti karpiolalta mutta miten muita?
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Danathan nuo on.....kyllä saap............
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Minkäs mallin osia sinne sitte käy ja mistä ja mihin hintaan? Onko etuakselilla ristikot?
|
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Sopiiko tosiaan suoraan, vai pitääkö kuitenki vaihtaa kytkinkoppa tai jotain ? Asia kiinnostaa koska itellä tallissa yks valpin raato ollu restauroitavana jo jonkin aikaa. |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja tosiaan vinokoneeseen tarvii keppikoneen öljypohjan ja pumpun, imuputkea tais joutua paranteleen ite.
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Just noin se menee, tikkukoneen ja vinokoneen kytkinkopan pulttijako on sama.
Jos sen haluaa edelleen pitää sen 15 astetta vinossa on olemassa harvinen ns tonninkoppa jolla vinokone liittyy vanhaan askiin ja molemmat säilyy siinä asennossa jossa ne tehtaallla on tarkoitettu. Nimi tulee kytkinkopan hintapyynnöistä markkaaikaa... |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Jos jollain on jotain räjäytyskuvia niin laittakaa ihmeessä näytille.
|
#12
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
kuvia KIITOS ! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pikku e? | -Timi- | Tekniikka & Jutustelu | 59 | 21.02.2013 18:16 |
Pikku kysymys | Skorpioni | Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? | 9 | 27.06.2009 17:02 |
Myyty pikku mönkkäri | ZAU | O/M/V Muut | 14 | 16.01.2009 19:28 |
Myyty: Pikku G | H_Nietu | O/M/V Ajoneuvot | 9 | 10.02.2008 22:47 |
pikku G | Linkit | 12 | 10.11.2006 12:20 |