Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 28.12.2008, 11:28
Arpe:n Avatar
Arpe Arpe ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.12.05
Sijainti: Lappeenranta. Finland.
Viestit: 1.117
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Teme Näytä viesti
Eiköhän ne ole kuitenkin akseliin päin tulevia massoja, joita täytyy vaimentaa.. eli enempi se kopan paino vaikuttaa, kuin akseleiden.
Teeppä testi,ota kierrejousisesta autosta iskarit pois ja aja reilulla nopeudella soratiellä ns.nimismiehen kiharaan.Pyöristä katoaa pito käytännössä kokonaan.
Toki korikin velloo tyyliin ku veneellä ajais. Kunnossa oleva iskarihan sallii hitaamman ja pitemmän liikkeen,eli jonkin verran keinumista,mutta nopeaan iskuun se pyrkii vastaamaan.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
bj 45:n iskareiden säätö Tekniikka & Jutustelu 0 09.08.2007 08:30
HJ:n iskareiden pituus HJ60_Jussi Tekniikka & Jutustelu 3 21.01.2007 23:52
Iskareiden hankintaa jallu80 Tekniikka & Jutustelu 20 28.05.2006 12:02
Iskareiden "jatkaminen" ? Tumppi Tekniikka & Jutustelu 12 08.04.2006 20:37
Iskareiden asento Repro Tekniikka & Jutustelu 12 28.02.2006 14:17


Sivu luotu: 20:29 (GMT +2).