![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() hdj korotusMoro. Olisin hankkimassa itselleni 3" korottavia jousia hdj:hin. Nyt minulla on dobinson 2" korottava sarja , voinko käyttää samoja iskareita 3" jousien kanssa ilman ongelmia? Pitääkö 3" sarjalla tehdä muita muutoksia esim caster ja kardaani kulmat?
|
||||
|
||||
![]()
ainaki omet on liika lyhyet jo 2" korotukselleki, rajottaa joustoja aika paljon.
niin ja tyyppivikanahan nuissa on nuo kk laakerit. etuperä kuluu aikain saatossa ja sen joutuu remppaamaan. kaikki kuluu sieltä. lähinnä kaikki boorit ja siitä ketyy sitä välystä. itte selvisit pelkkien laakereiden vaihdolla mikä kustansi noin 500e. iso kun perkele tuo on. että metsikössä vaikeeta mikäli haluu ptiää kyljet suorina.mutta hapella etenee kyllä. voimaa on kyllä kivasti 37 pyörittämiseen, tosin itsellä ruuvattu, pumppu säädetty,ahtoja nostettu,välijäähytin ja putkisto laitettu. ja kyllä 33 at alla rupee kumi valittamaan kun kunnolla risteyksestä lähtee. ja kyllä talvellä pääsee erittäinki näyttävässä sladissa, keskilukko ja takalukko päälle ni avot! ja mitään nopeuden rajottimia lukkojen kytkentään liittyen mun 90-mallissa ainakaan ole. tosin takalukkohan nuissa yleensä jumittuu ja hapettuu kokonaan pois. myös jakajapumppu mulla on lauennut ja maksoi 1000e samoin hajos suuttimet ja sekin 1000e.mutta mun yksilöllä jo 700tkm ajettukkin, ja täysin ruosteeton se kyllä on. eli siltä määrin ainakin erilaisia kun hj:t. muutoinkin mukavia ajaa. mutta sitä en usko että joku hdj:llä pääsee 8l/100km. mulla tosin vähän pristetty ja 37" ja 11,5 noin suunilleen menee maantiellä. ja tuttujen vakiot menee monesti isommalla kulutuksella. edit: ja voit sinä minu hdj:n ostaa. ainaki on rempattu akikki kuluva. kone,etuperä,perälukot,suuttimet,r-pumppu. sit olis täydelline ruostesuojaus,uudet puslat,uus alusta, 2 uudenveroset renkaat,kukat puhallettu/maalautettu auto. kuitteja yli 10Ke edestä. Viimeksi muokannut tjl : 27.12.2008 21:08 |
|
||||
|
||||
![]() offia
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O: maasto rengas | tapsa4x4 | O/M/V Muut | 2 | 15.07.2005 14:13 |
Minkälaiset ajo-ominaisuudet? | HEKULIINI | Chit-Chat | 32 | 14.04.2005 19:05 |
Nissan King-cap Maasto-ominaisuudet | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 07.01.2005 08:20 | |
Korkattu offi ominaisuudet blaserista kulmakorves. | Nasty | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 21.11.2004 21:16 |
Ajo-ominaisuudet..... | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 04.02.2003 20:09 |