|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#26
|
|||
|
|||
Lainaus:
|
#27
|
||||
|
||||
kaveri alennus ja anteeks valehtelin tarjosin mä sille vielä pizzan tuon 225e lisäks. kaveri sano et aikaa meni 3.5-4h eikä tarvinnu edes ihmeemmin kiirettä pitää. siellä oli ihan hyvät vehkeet laitella, nosturit sun muut tarpeelliset apuvälineet.
Edited by - revu on 04/03/2008 20:15:54 |
#28
|
||||
|
||||
Centerforce linkki
Näistä pitäs nyt sit vissiin jommankumman kokonen käydä? Ainakaan en paremmin vastaavaa löytänyt kun ei ne taida ite LJ mallia amerikan maalla tuntea. "Suck my dick" -Ron Jeremy Montenegros#10 |
#29
|
|||
|
|||
Ei varmaan kannata noita kokeilla ei tod näk sovi mikään, mutta supran turbokoneeseen käypä pitäis sopia, koska lootan pää on näissä sama siis lj:ssä ja suprassa 7M-GTE koneessa.
Mullahan on tossa Oman Supran 1jz-gte koneessa 2 levyinen kytkin, on vaan hiilikuitulevyillä eikä mikään käyttömukava. Mutta ajattelin seuraavaksi ton sintterin tilalle lj:hin kokeilla supran kytkintä, kun ei sintteri vakioasetelmalla riitä. LJ70 -88 BJ45 -83 |
#30
|
||||
|
||||
Turboton vai turbolllinen vai onko väliä? LINKKI TAASEN
Sattuuko se asetelma suoraan vai pitääkö ruveta poraamaan uusia reikiä vauhtipyörään? "Suck my dick" -Ron Jeremy Montenegros#10 |
#31
|
||||
|
||||
Vauhtia Retro kytkimen vaihtoon että pääset päästäisenä ajamaan, vai lähetkö jollain BJ:llä?
========================================= Mainokset, esitteet, käyntikortit, nettisivut... www.maomao.fi |
#32
|
||||
|
||||
Ei tässä nyt mitään kiirettä jaksa talvilomalla pitää, eikä taida viikossa ehtiä tulla amerikan maalta muuta kuin huonoja uutisia.
"Suck my dick" -Ron Jeremy Montenegros#10 |
#33
|
||||
|
||||
Mitenkäs tämmönen?
http://www.marlincrawler.com/htm/tra...ion/clutch.htm Ittelläni on menossa -86 vuosimallia olenvan LJ:n 2LT:een perus remppa (pumppu 12mm nestepäällä, schwitzer S2BG ahdin yms hilavitkuttimet... Teho tavoite jossain 150+ hv. Varaosa kirjasta vertailemalla tuo 22R moottorin kytkin pitäis olla sama kuin näissä aikaisemmissa 2LT sarjan koneissa. Ja näyttäs siellä olevan myös tuota isompaa joka sopii ainakin halkaisijan mukaan 2LT-II. Mahtaako kukaan olla koskaan kokeillu tuon pajan valmisteita? Ainakin tuossa tekstissä ku vertailevat nuitten asetemien painetta niin vaikkuttais asialliselta... |
#34
|
||||
|
||||
Näyttäs melko normi kytkinpaketilta, onko siinä mitään muuta Heavy Dutya kuin teksti mainoksessa, vaikea sanoa...
"Suck my dick" -Ron Jeremy Montenegros#10 |
#35
|
||||
|
||||
Jokos Repro oot saanu uutta kytkintä peliin ja jos oot niin millainen?
|
#36
|
||||
|
||||
En oo, kun en oo saanu tietoa että millä varaosanumerolla saa tilattua semmosen kytkimen mikä sinne varmuudella käy.
"Suck my dick" -Ron Jeremy Montenegros#10 |
#37
|
||||
|
||||
Lainaus:
Vai onko se laatikon pääty erilainen? Nyt ois dollari halpaa niin vois kytkimen tilata. "Suck my dick" -Ron Jeremy Montenegros#10 |
#38
|
|||
|
|||
Itellä ACT:een asetelma joka on 22re:een mutta sai sopimaan pikku sorvauksella ja uusilla reijillä, ja 245mm 6 lapanen sintterilevy.
Ei ehkä mikään mukavin ajaa mutta pitää ainakin. tuossa linkki valmistajan sivulle http://www.advancedclutch.com/produc...d_id=2481#2481 Profiilissa pari kuvaa jos jotakin kiinnostaa. Edited by - _VESALA_ on 25/04/2008 20:23:09 |
#39
|
||||
|
||||
jep nostetaanpas tätä taas ylemmäs kun on oman ajokkini kanssa tällä hetkellä ajankohtaista. eli onko mitään helposti asennettavaa vaihtoehtoa? ymmärsinkö nyt varmasti oikein turbo supran kytkin käy heittämällä paikalleen?? onko tästä kellään henkilökohtaista kokemusta
|
#40
|
||||
|
||||
jaahas,
iteltä sippas heti kykä kun sain LN110 hiluxiin tuurbon kiinni. http://vilkutin.1g.fi/kuvat/Sekalais...uxin_turbotus/ Ostin läjän paineasetelman, paketissa lukee AISIN, eli sama kun toyotalla. Oli tosin 100€ halvempi, siihen 4lapanen sintterikykä, 150€, ja laakerit vielä. Hiacen 2L vauhtipyörään käviä ainakin tuo LJ asetelma. Mutta toi ei irrottanu ninku joku kohtalo toveri oli todennu kuulosti melko ikävältä! Hilussa ja LJ:ssä on omien kyselyiden mukaan kahta kykää, tää orkkis on 225mm levyn halkasija. Ja oisko ollu 2.1992----> tuli vahvistettu levy 238mm. Sama pätis LJ:ssä. Saa nähä että pelaako alkuviikosta pitäis sintterin tulla postilaatikkoon. Ja vkl. sovittamaan... hajottaa kohtuuu paljon jos ei pelaakkaan... tietää ainakin että pistää lootan muutamalla pultilla kiinni ja koittaa kytkimen toimintaa ennenkö rupee ihmeitä kartaaneja ja laatikonkannatuspultteja laitteleen, tukee nosturilla sen aikaa. huah, alkopa ti. aamu masentavissa merkeissä jos toi nyt ei toimikkaan tuolla. Ois jollain tapaa voima hiluxissa, mutta kykä luistanu 2viikkoa joka pykälällä kun ahdot nousee 0.4bar. |
#41
|
||||
|
||||
turbo supran levy 240mm halkaisialtaan ja boorin pitäis käydä ja asetelman hinta 689e pitänee tänään selvitellä lisää
|
#42
|
||||
|
||||
tost kytkimest viel et mul on tos läjäs kestänny toi sintteri hyvin viel vakio asetelmal ja painelaakeril,kaikki on kyl orkkis toyota kamaa ja uusia ja kyl sit pystyy vähän luistattamaankin jos on tarvis!
|
#43
|
|||
|
|||
tuollainen tuplajousi asetelma luulis pitävän myös. itsellä kans kytkimen päivitys alkaa olemaan ajankohtainen.
jos ei löydy mitään sopivampaa niin kokeilen rakentaa tuollaisen asetelman ja siihen massalevy kaveriksi. http://www.netikka.net/ville.vieri/127t_18.htm |
#44
|
||||
|
||||
kertokaas viisaammat mitä tarkoittaa toi jälkimmäinen mitta kytkin levyssä 240 x 29.8 tuo 240 on levyn halkaisia mutta mitä tuo 29.8 tarkoittaa noi on supran kytkin levyn mittoja lj:n vanhemmasta mallista ilmoittivat mitoiksi 225 x 28.8.
|
#45
|
||||
|
||||
Oisko tuo viimonen joku korkeus?
Itelle laitoin siihen LJ paineasetelman, AISIN... eli sama mikä tulee toyotalta, mutta 100€ halvempana. Eli jotain 75€. Laakerit, ja 4lapanen sintteri, 155€. Kylmänä vähän luistaa, jos oikeen polkee... lämpösenä ei ainakaan huomaa. Ilman jenkakelloa. Luulin ettei luistais ollenkaan mutta toisin kävi, APE-Importista tilasin levyn. |
#46
|
||||
|
||||
naapuri pajan sällit päivittää hiacen 2l konetta ja kytkin luistaa...
Nissan Skylinen asetelma ja Tohatsu Rokista 240mm levy, kuulemma pitää. maksaa vaan n.800€ euroa tuo asetelma |
#47
|
||||
|
||||
Nyt olisi meille tulossa myyntiin Australialaisia Extreme Outback kytkimiä. Malleja on useita ja uskoisin että niissä pitäisi olla riittävän järeitä malleja jokaiselle niitä tarvitseville. Hinnat tulevat sivuillemme lähiaikoina ja varastoon niitä pitäisi tulla ensimmäinen erä muutamassa viikossa.
|
#48
|
||||
|
||||
Lainaus:
mites onko kellään kokemuksia noista lipposen kytkimistä, ja minkälaisilla väännöillä?? |
#49
|
|||
|
|||
Moro.
Läjän uudelleenkoottu kytkin setti ja silmälaakeri odottaa vaihtoa. Vauhtipyörästä kenties sorvataan lastu pois.. Onko tuo silmälaakerin akselin pää yleensä noin kypsähtänyt? Viimeksi muokannut Antti__84 : 25.12.2008 23:44 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
2lt2 nestepään koko | Hharri | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 13.01.2007 22:40 |
Hehkutus ongelma ja kiireellinen (2LT2) | Repro | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 31.10.2006 20:40 |
Ostettu: toyota 2l tai 2l2 tai 2lt tai 2lt2 kone | las-c | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 22.10.2006 06:42 |
kumpi parempi hj 60 vai bj 40 | badboy69 | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 07.08.2005 04:14 |
KUMPI PAREMPI ? | Tekniikka & Jutustelu | 60 | 09.12.2004 13:14 |