Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 22.12.2008, 16:31
nana:n Avatar
nana nana ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 07.10.08
Sijainti: Lappi tl
Perusasetus

No ihmettelen itekkin, kun tämä oma talo kans keskellä huitsulan kuusta.. eikä muita asuintaloja olen. 1,5 kilsan säteellä.. turve suota ja mettää ympärillä.. pihasta tuonne päätielle n. 700 m, ja sen alkupäässä kaksi mökkiä.. öisen lumisateen jäljeltä piha on puhtaan valkoinen ja kuinka ollakkaan oli pihassa käyty autolla vain "kääntymässä".... sen tekee erikoiseski sekin, että tuo tie jatkuu tuosta ja tähän pihaan haarautuu erikseen vielä n. 40 metrinen osuus.. jalan jälkiä ei ollut mutta tuossa keskellä oli selkeet ajojäljet, ajettu ja sitten peruutettu ja ajettu pois.. kauppan lähteissäni sitten kattelin, niin mökkien pihoissa ei oltu käyty.. vaan oli ajettu suoraan minun pihaan....
Tänne kun ei kukaan "eksy".. oliko sitten niin että päällä olleet jouluvalot säikytti pois.. oma autokin oli suulissa piilossa.. Ja jos olisi jottain asiaa ollut, niin varmastai olisi tullut oveen koputteleen.. minun nukkuessa pihassa käyty, enkä ole heränny, koska tuonne yläkertaan ei kuulu ees linnunlaulu... Korpee tollaset, perkeles!

Vastaa lainaten
Vanha 23.12.2008, 09:06
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Perusasetus

Kuinkakohan rentouttavaa lomaa sitä pystyy viettämään toisen mökillä ilman lupaa?
Vastaa lainaten
Vanha 23.12.2008, 11:22
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Perusasetus

Jos kerran on offari niin eikös sinne mökille pitäisi tehdä sellainen kinttupolku että alla tarvii olla portaalit ja 38" gummit että perille pääsee, eikä perille pääsy silloinkaan pitäisi olla varmaa ellei akseleissa ole lukkoja ja keulalla vinssiä Ei ole pelkoa vierailijoista.
Vastaa lainaten
Vanha 23.12.2008, 12:10
Mylppy Mylppy ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 14.09.04
Sijainti: Häme
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Niko Näytä viesti
Joku vara-avaimen paikan tietäjä on kuitenkin kännispäiten jollekin puolitutulleen luvannut, että "kyllä sää saat mun mökkiä käyttää, avain on siä ja tua". :D
Onhan se mahdollista, mutta epäilen kuitenkin. Joskus on ennenkin tullut jätettyä mökkiin lappu, jossa on pyydetty kohteliaasti ottamaan yhteyttä henkilöön, joka oikeasti mökistä vastaa sopiaksemme käyttöehdot:)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hencca Näytä viesti
Parhaiten mieleen on jäänyt sellainen kerta kun mökissä oli käyty sisällä lämmittelemässä + moottorikelkkaa korjattu pihalla keskellä talvea, olivat lämmittäneet mökkiä kylmissään ja samalla hakeneet varastosta tenttua että saavat jäätyneen moottorikelkan taas käymään. Lähtiessään olivat jättäneet mökin pöydälle kiitokseksi konjakkipullon + laittaneet nimensä vieraskirjaan...:)
Itselleni tulisi tuolaisessa tapauksessa vain hyvämieli. Mun mielestä tuossa on luvaton käyttö hyvin ja suoraselkäisesti korjattu. Mielestäni jos on oikeasti hätä, niin kyllä tuolainen pieni lainrikkominen on aivan hyväksyttävää.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja baxxter Näytä viesti
Kuinkakohan rentouttavaa lomaa sitä pystyy viettämään toisen mökillä ilman lupaa?
Sitä kanssa olen itse ihmetellyt. Kuitenkin on aina riski, että joku tulee käymään paikanpäällä ja mitä siinä sitten selittelet? Ainakin itseltäni loppuisi hyvät selitykset ennenkuin ehtii aloittamaankaan:)
Vastaa lainaten
Vanha 23.12.2008, 18:46
Hencca:n Avatar
Hencca Hencca ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 24.01.05
Sijainti: Sodankylä, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mylppy Näytä viesti
Itselleni tulisi tuolaisessa tapauksessa vain hyvämieli. Mun mielestä tuossa on luvaton käyttö hyvin ja suoraselkäisesti korjattu. Mielestäni jos on oikeasti hätä, niin kyllä tuolainen pieni lainrikkominen on aivan hyväksyttävää.
Niin siis en tarkoittanutkaan että tämä olisi ollut huono asia, mutta kun puhetta mökillä vierailijoista kerran oli... Ei olisi sillä konjakkipullollakaan ollut niin väliä kun kerran pakon edessä olivat mökkiin menneet lämmittelemään, pelkkä selitys lapulle tms. olisi kyllä riittänyt.

...nämä epärehelliset kävijät ne harmittavat mutta onneksi niitä ei ole ollut 15 vuoteen. (nyt täytyy koputtaa puuta)
Vastaa lainaten
Vanha 23.12.2008, 21:12
PikkuMyy:n Avatar
PikkuMyy PikkuMyy ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 07.10.06
Sijainti: Janakkala, Finland.
Perusasetus

Minun vanhemmillani oli melkein kolmekymmentä vuotta mökki järven rannalla, harjun alapuolella. Kerran seitkytluvulla sielläkin oli joku käynyt, oven ikkuna oli nostettu pois. Joku siellä oli majaillut ja ainoat näkyvät jäljet oli että kynttilää oli poltettu ja steariinit oli pöydällä. Siisti vierailija.
Ihmeellisen hyvin siellä mökit sai olla rauhassa vaikka mahdollisuuksia pahempaankin olisi ollut olemassa.
Vastaa lainaten
Vanha 23.12.2008, 21:54
JiiPee JiiPee ei ole kirjautuneena
Moderator

Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Janakkala
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PikkuMyy Näytä viesti
Ihmeellisen hyvin siellä mökit sai olla rauhassa vaikka mahdollisuuksia pahempaankin olisi ollut olemassa.
Aivan, kun tein poliisille murtoilmoitusta, niin ihmettelivät hieman "rivien välistä", ettei ollut tehty muuta kuin rikottu oven lasit. Kuulemma usein sotketaan paikkoja ja tehdään esim. nuotio puulattialle, saammuu sitten itsekseen taikka ei. Poliisit kysyivät heti, että oliko aseita, viinaa tai kalliimpia kalastusvehkeitä siellä, koska ne ovat kuulemma kaikkein halutuinta vietävää. Eipä ole ollut mitään noista siellä odottamassa noutajaansa, eikä ole.

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Sivu luotu: 13:06 (GMT +2).