Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Niko
Joku vara-avaimen paikan tietäjä on kuitenkin kännispäiten jollekin puolitutulleen luvannut, että "kyllä sää saat mun mökkiä käyttää, avain on siä ja tua". :D
|
Onhan se mahdollista, mutta epäilen kuitenkin. Joskus on ennenkin tullut jätettyä mökkiin lappu, jossa on pyydetty kohteliaasti ottamaan yhteyttä henkilöön, joka oikeasti mökistä vastaa sopiaksemme käyttöehdot:)
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hencca
Parhaiten mieleen on jäänyt sellainen kerta kun mökissä oli käyty sisällä lämmittelemässä + moottorikelkkaa korjattu pihalla keskellä talvea, olivat lämmittäneet mökkiä kylmissään ja samalla hakeneet varastosta tenttua että saavat jäätyneen moottorikelkan taas käymään. Lähtiessään olivat jättäneet mökin pöydälle kiitokseksi konjakkipullon + laittaneet nimensä vieraskirjaan...:)
|
Itselleni tulisi tuolaisessa tapauksessa vain hyvämieli. Mun mielestä tuossa on luvaton käyttö hyvin ja suoraselkäisesti korjattu. Mielestäni jos on oikeasti hätä, niin kyllä tuolainen pieni lainrikkominen on aivan hyväksyttävää.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja baxxter
Kuinkakohan rentouttavaa lomaa sitä pystyy viettämään toisen mökillä ilman lupaa?
|
Sitä kanssa olen itse ihmetellyt. Kuitenkin on aina riski, että joku tulee käymään paikanpäällä ja mitä siinä sitten selittelet? Ainakin itseltäni loppuisi hyvät selitykset ennenkuin ehtii aloittamaankaan:)