Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 23.12.2008, 12:10
Mylppy Mylppy ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 14.09.04
Sijainti: Häme
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Niko Näytä viesti
Joku vara-avaimen paikan tietäjä on kuitenkin kännispäiten jollekin puolitutulleen luvannut, että "kyllä sää saat mun mökkiä käyttää, avain on siä ja tua". :D
Onhan se mahdollista, mutta epäilen kuitenkin. Joskus on ennenkin tullut jätettyä mökkiin lappu, jossa on pyydetty kohteliaasti ottamaan yhteyttä henkilöön, joka oikeasti mökistä vastaa sopiaksemme käyttöehdot:)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hencca Näytä viesti
Parhaiten mieleen on jäänyt sellainen kerta kun mökissä oli käyty sisällä lämmittelemässä + moottorikelkkaa korjattu pihalla keskellä talvea, olivat lämmittäneet mökkiä kylmissään ja samalla hakeneet varastosta tenttua että saavat jäätyneen moottorikelkan taas käymään. Lähtiessään olivat jättäneet mökin pöydälle kiitokseksi konjakkipullon + laittaneet nimensä vieraskirjaan...:)
Itselleni tulisi tuolaisessa tapauksessa vain hyvämieli. Mun mielestä tuossa on luvaton käyttö hyvin ja suoraselkäisesti korjattu. Mielestäni jos on oikeasti hätä, niin kyllä tuolainen pieni lainrikkominen on aivan hyväksyttävää.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja baxxter Näytä viesti
Kuinkakohan rentouttavaa lomaa sitä pystyy viettämään toisen mökillä ilman lupaa?
Sitä kanssa olen itse ihmetellyt. Kuitenkin on aina riski, että joku tulee käymään paikanpäällä ja mitä siinä sitten selittelet? Ainakin itseltäni loppuisi hyvät selitykset ennenkuin ehtii aloittamaankaan:)
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Sivu luotu: 18:29 (GMT +2).