![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Pitäs saaja vähä rahhoo kasaan, pitäs sieltä tarvikkeelta ostaa sellanen Xtreme-jotain kytkin... perkele ku duunit loppuu huomen ja uudesta paikasta ei hajuakaa..
![]()
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Nojoo, eipä oo paljo täsä edetty mihinkää suuntaan, tuossa ajankuluks värkkäsin auran tuohon keulille niin saa sitten joskus sitäkin käyttää, ku näytti tänäki talvena tuota lunta tulevan
![]() ![]() ![]() ![]() Ja sen verran tuosta autosta, että kytkinmurheet voi selvitä massey fergusonin tai fordin kierrejousitteisella asetelmalla, pitää tuolta herleviltä kysyä jos olis aikaa istuttaa se tuohon vauhtipyörään. Ja pumppu on nyt sen verran pitkä tuossa ton säätimen kanssa, että kuulemma joutuu tuosta öljyfiltterin jalasta työstään aika paljo pois, että mahtuu pumppu paikalleen (voiskohan sitä siirtää helposti?) näin sanoi tuo tuttu, joka tuollaisen samanlaisen pumpun aikanaan teki itselleen...
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
teeppäs mullekkin tuollanen aura
![]() ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
kerroppa sit miten käy kytkimen kans minulle tarjos muistaakseni jotakin valmetin kytkintä viime kesänä.olikohan se niin että se olis "ehkä " pitänyt mut ei ihan varmuutta sillonkaan tainu olla
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Juu ilimottelen sitte, noita IKH:n asetelmia oli passelin kokosia tarjolla ja eikä hintakaan päätä huimaava ollu 150-250e välistä, ainut vaan, että olikos se kytkinkoppa ahdas tuossa ? Ihan ku oisin jostain lukenu sellasta.. Ainaki tuo Herlevi tuumas, että aikanaan ku vakiommassa luokassa veti, niin tuollaisella sai kytkimen pitään, kun niitä jousia saa eri jäykkyyksisiä sinne, jostain 2000 kilosta se puhu, minkälainen taas kytkimestä käyttömukavuudelta tulee, onki sitte taas eri asia, mutta voishan sinne isompaa sylinteriä vaihtaa
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Noniin, aika loppuu, rahaa ei oo ja mitä vielä ? Ostin tuossa tohon HDJ80 vahvistetun paineasetelman ja sehän ei sopinu kytkinkoppaan sisälle ollenkaan.. Onneks nyt sen sai sitten palauttaa kuitenkin ja tilalle tulee se vakio hodarin asetelma.. Ei yksinkertasesti oo aikaa ruveta värkkään sitä raktorin kierrejousitteista asetelmaa ja kuuleman mukaan ne ei todellakaan oo mitään kestäviä, katkeilee ne lavat/kynnet aika herkästi, varsinkin jos sinne menee vaihtaan jäykempiä niitä jousia.
Turboki meni vaihtoon ja nyt ois tulossa Garretin vanha vitossarjalainen TA-51johon kaveri teki pienemmän pakopesän jostain mersun tuplaturbo-moottorista. Eipä tästä enään puutu ku venttiilikopan tiiviste ja sähköflekti pitää hommata, kunhan kela taas mua muistaa 2vk päästä ![]() ![]()
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Noniin, jotain kuvia tuosta koneesta, kun löyty tuo kameran ja tietokoneen välinen johtoki
![]() ![]() Tuo filtterijalan kylki tuossa eniten tuotti tuskaa, tuon takana näkyvän banjoliittimen joutu sorvata todella ohueks, alunperin tuo oli varmaan jotain 2.5-3cm pitkällä ja tuon kiinnityspultin joutu rälläköimään "puolikkaaks", onneks siellä on kierre vielä pohjalla ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |